В начало

У липні подвоїлась перевалка дизпального і газойлю в портах Румунії

У липні румунські порти значно збільшили обсяги перевалки дизельного пального і газойлю. За даними Консалтингової групи «А-95», минулого місяця в Румунію морським шляхом надійшло 505 тис. тонн дистилятів, це в 2,1 раза більше порівняно з червнем. Зростання постачань було зумовлено зменшенням обсягів виробництва на румунських НПЗ.

Нагадаємо, з кінця квітня по середину червня на заводі OMV Petrom проводилися ремонтні роботи, проте у липні підприємство працювало ще не на повну потужність. Наприкінці червня на НПЗ Petromidia, що належить Rompetrol, стався вибух на установці гідрокрекінгу, що негативно вплинуло на виробництво дистилятів. Урешті завод російського «лукойлу» Petrotel зупинявся на кілька днів на початку липня. Зменшення виробництва відбулося на тлі сезонного зростання попиту на дизпальне, що також вплинуло на динаміку постачань продукту в порти.

Основні обсяги дизельного пального і газойлю в липні надходили в термінал у Констанці. Минулого місяця Constanta Oil Terminal збільшила перевалку дистилятів з 240 тис. тонн до 493 тис. тонн. Також 12 тис. тонн продукту прибуло на термінал Petromidia.

Зростання постачань відбулося переважно за рахунок збільшення обсягів відвантажень продукту з НПЗ Індії, Італії й Ізраїлю. За даними Консалтингової групи «А-95», минулого місяця в Констанцу надійшло 263 тис. тонн ДП з індійського порту «Сікка», де розташовано комплекс нафтопереробних заводів Reliance Industries. У червні в Румунію прибуло лише 90 тис. тонн індійського продукту. У липні відновилися постачання дизпального з Італії. Минулого місяця в румунські порти прибуло чотири танкери загальним обсягом 57 тис. тонн, які доставили дизпальне виробництва ISAB і Sonatrach Augusta Refinery. Варто зазначити, що значну частину італійського продукту було продано на український ринок.

Минулого місяця обсяги імпорту дизпального в Україну, що за документами мало італійське походження, збільшилися з 4,3 тис. тонн до 20,2 тис. тонн. Обсяги відвантаження дизпального з Туреччини залишаються низькими вже другий місяць поспіль. У липні з цього напрямку в Румунію прибуло 56 тис. тонн продукту, що відповідає рівню червня. Турецькі НПЗ останнім часом вантажать обмежені обсяги палива через високий попит на внутрішньому ринку й проведенням ремонтних робіт на заводах Tupras.

За сім місяців обсяги перевалки дизельного пального і газойлю в румунських портах зросла на 21%, до 2,26 млн тонн. Не останню роль в покращенні результатів діяльності румунських портів відіграє попит на пальне з боку українського ринку. За підсумками семи місяців Румунія стала найбільшим постачальником дизпального в Україну. Згідно з даними Консалтингової Групи «А-95», у січні-липні постачання продукту з Румунії в Україну зросли з 275 тис. тонн до 803 тис. тонн.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти