В начало

Транзит нафтопродуктів через Суецький канал майже не змінився попри атаки хуситів

Атаки хуситів у Червоному морі майже не вплинули на постачання дизпального й газойлів через Суецький канал. Про це свідчать дані дослідження Консалтингової групи «А-95».

Перший напад на цивільне судно повстанські угрупування з Ємену здійснили 19 листопада 2023 року. Відтоді було зафіксовано 26 атак.

Згідно з даними Консалтингової групи «А-95», з початку атак щотижневий потік дистилятів через канал, що з’єднує Середземне й Червоне моря, становив 819 тис. тонн. За три тижні, що передували першому нападу на торгові судна, середній показник суецького транзиту дизпального й газойлів становив 863 тис. тонн. 

Суец – важливий канал сполучення для вантажів, що рухаються між країнами Азії, Європи й США. При цьому основні обсяги нафтопродуктів відвантажуються у напрямку Середземного моря. Найбільшими отримувачами вантажів, що прямують з Азії у Середземне море й далі, є Нідерланди, Франція й Бельгія. На них припадає понад 50% обсягів дизпального й газойлю, що проходить з півдня на північ через Суец. Також через Суецький канал пролягають маршрути деяких вантажів, що прямують у США.

Найбільші країнами-відправники нафтопродуктів – Індія й країни Близького Сходу. Зокрема на відвантаження з Джамнагарського НПЗ, що належить Reliance Industries, припадає майже чверть усього трафіка дистилятів у Суецькому каналі.

У напрямку Червоного моря через Суецький канал відвантажуються переважно нафтопродукти з росії. З чорноморських портів російське дизпальне і газойль постачається в Азію, Африку і країни Близького Сходу, зокрема у вже згаданий Ємен. 

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти