Флот танкерів, завантажених флагманською російською нафтою Urals, розширився біля східного узбережжя Китаю після того, як Індія — найбільший покупець цього сорту — обмежила закупівлі після західних санкцій, пише Bloomberg.
Станом на середу в Жовтому морі простоювали щонайменше п'ять суден, що перевозили близько 3,4 млн барелів, що вдвічі більше, ніж минулого тижня, і є найвищим рівнем для цього сорту в цьому регіоні за понад п'ять років, повідомляє Kpler. Цей район розташований поблизу провінції Шаньдун, центру незалежних нафтопереробних заводів (НПЗ).
Накопичення Urals біля Китаю — це унікальна ситуація, яка привернула увагу нафтотрейдерів у всьому світі. Це пояснюється тим, що китайські НПЗ не типові покупці цього сорту, що завантажується у віддалених західних портах, віддаючи перевагу російській сирій нафті зі східних терміналів через близькість і високу якість дизельного пального.
Однак протягом останніх тижнів посилена увага США до потоків сирої нафти з росії до Індії, а також санкції проти «роснєфті» й «лукойлу», спонукали продавців Urals шукати інших охочих покупців по всій Східній Азії. Зі слів місцевих чиновників, цього місяця імпорт Індії становитиме 800 тис. барелів на день (б/д), що менше, ніж пік цього року в 2 млн б/д у червні.
На цьому етапі незрозуміло, чи вже продано нафту Urals, що накопичується біля берегів Китаю, чи вона все ще активно продається. Танкери можуть здійснити довгу подорож із заходу росії, не знайшовши попереднього покупця, але зростаючий флот може сигналізувати про зміну торгівлі.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти