Група компаній ОККО отримала перші 20 вагонів-цистерн зі 100, виготовлених у Полтаві. Про це enkorr повідомили у прес-службі ОККО.
Як зазначається у прес-релізі, у липні група компаній ОККО отримала перші 20 нових вагонів-цистерн, виготовлених на її замовлення на заводі «ТАС-Полтаввагон».
Загалом контрактом передбачено виробництво 100 таких цистерн. Очікується, що повністю всю партію ОККО отримає на початку 2025 року.
«Досі ми мали в експлуатації 45 власних цистерн. Частина з них вживані, частину було призначено для перевезень бітуму, але зараз перепрофільовано під дизельне пальне. Крім того, понад 400 вагонів-цистерн компанія орендує. Додавши до цієї кількості ще 100 нових одиниць, компанія стане потужним приватним оператором вагонів-цистерн для перевезення нафтопродуктів в Україні. Більший парк тільки в «Укрзалізниці», – каже директор департаменту логістики ОККО Денис Громов.
З його слів, новий рухомий склад суттєво підсилить логістичну маневровість ОККО, дасть змогу швидше й вигідніше імпортувати нафтопродукти в Україну, а також надавати транспортні послуги іншим учасникам ринку.
Виробника цистерн, зазначили у прес-службі компанії, ОККО обрала на тендері серед трьох українських підприємств. Розглядалася й можливість залучення іноземних компаній, але їхня продукція вимагала б додаткової сертифікації в Україні, а це могло б зайняти довший час. Натомість від підписання контракту з «ТАС-Полтаввагон» до випуску першої партії минуло півроку. Йдеться про вагони-цистерни для нафтопродуктів моделі 15-1755 вантажопідйомністю 68 тонн. Термін служби такої цистерни становить 32 роки.
«Для «ТАС-Полтаввагон» це не перший досвід співпраці з ОККО. Раніше наше підприємство вже постачало резервуари для зберігання пального на АЗК групи. А поточний контракт дає нам можливість разом із партнером долучитися до зміцнення паливної безпеки України, відновити статус підприємства-виробника нафтоналивних цистерн і довести своє лідерство на цьому ринку, – зазначає генеральний директор «ТАС-Полтаввагону» Юрій Писаревський. – Попри постійні серйозні виклики, з якими стикається наше підприємство, я впевнений на 100%, що ми своєчасно і в повному обсязі впораємося із замовленням».
Нагадаємо, у 2022-2023 роках ОККО суттєво оновила власний автопарк для перевезення пального.
Компанія продовжує розвивати транспортно-логістичний напрям і надалі: обсяг інвестицій у залізничні цистерни буде у кілька разів більшим. Тільки аванс за поточним контрактом становив 100 млн грн, повідомили в ОККО.
Довідка enkorr
Мережа АЗК ОККО (концерн «Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group і є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні. У структурі компанії також мережа закладів харчування в дорозі, стаціонарні й мобільні лабораторії контролю якості нафтопродуктів тощо.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти