Великі світові газові трейдери намагаються забезпечити достатні потужності для транспортування CПГ до наступного зимового сезону. Про це пише газета Financial Times, передає «Інтерфакс-Україна».
У результаті вартість фрахту CПГ-танкерів наблизилась до 10-річного максимуму.
Судновласники й брокери зазначають, що цього року компанії, включаючи британську Shell, французьку TotalEnergies і китайську Unipec, почали фрахтувати танкери раніше, ніж зазвичай.
Ціна на фрахт СПГ-танкера терміном на рік становить нині близько $120 тис. на добу, що на 50% вище, ніж роком раніше, свідчать дані Clarksons Platou Securities.
Санкції, запроваджені західними країнами щодо росії у зв'язку із ситуацією в Україні, сприяють зміні глобальних потоків енергоресурсів. Країни Євросоюзу планують скоротити імпорт російського газу на дві третини до кінця поточного року й збільшити імпорт СПГ на 50 млрд кубометрів.
В останні роки брак танкерів обмежував постачання СПГ в Азію і Європу, й трейдери, готуючись до зимового сезону, починали активно фрахтувати газовози наприкінці літа. Проте цього року процес розпочався набагато раніше, і компанії намагаються узгодити зниження цін, фрахтуючи танкери на більш довгі періоди, зазначають джерела FT у галузі.
Судновласники повідомляють, що Total найбільш активно прагне зафрахтувати танкери на строки від трьох до п'яти років — більш тривалий період, ніж зазвичай.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти