Незалежні запаси дизельного пального у портах ARA, які включають дизпальне і мазут, цього місяця в середньому зросли на 13% порівняно з січнем, оскільки імпортери шукали вантажі, щоб замінити заборонений російський продукт. Про це повідомляє Engine Online.
Протягом січня запаси мазуту впали на 150 тис. барелів, до 7,01 млн барелів, тоді як газойлю — зросли на 2,04 млн барелів, до 18,01 млн барелів.
Згідно з даними Insights Global, запаси газойлю в ARA зросли до найвищого рівня за минулий рік і трохи перевищують середнє значення за п’ять років для цієї пори року.
За даними системи відстеження вантажів Vortexa, цього місяця регіон імпортував 723 тис. барелів на добу (б/д) газойлю і дизельного пального порівняно з 637 тис. б/д у січні.
Згідно з даними Vortexa, Саудівська Аравія стала головним джерелом імпорту бензину й дизельного пального до ARA, на яку припадає 28% від загального обсягу цього місяця.
За даними Vortexa, Саудівська Аравія і росія були двома основними джерелами імпорту дизельного пального і газойлю до ARA в січні, на кожну з них припадало по 22% від загального імпорту ARA.
Заборона ЄС на імпорт очищених російських нафтопродуктів набула чинності з жорстким терміном з 5 лютого, і цього місяця Vortexa не отримала жодного надходження газойлю з росії.
Натомість цього місяця ARA витягла великі обсяги газойлю і дизпального з далеких портів Індії (15% від загального обсягу) й Китаю (14%), а також менші обсяги з низки інших джерел, включаючи Японію (9%), США і Південну Корею (7%).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти