У початок

Замість компаній, які відмовляються працювати з рф, приходять нові нафтотрейдери – Bloomberg

Найбільші світові нафтотрейдери припиняють відносини з росією, і їх замінюють як компанії, що раніше вже працювали з рф, так і абсолютно нові, повідомляє агентство Bloomberg.

Зазначається, що серед таких компаній — трейдерська структура НК «лукойл» Litasco, а також низка невеликих трейдерів, які стали активнішими, і зовсім новачки, як, наприклад, компанія Bellatrix.

«Широке коло трейдерів, які продовжують працювати з росією, показує, що країна справляється з відходом Trafigura Group і Glencore Plc», – зазначає агентство.

Vitol Group, найбільший світовий нафтотрейдер, минулого місяця повідомив, що має намір повністю припинити торгувати російською нафтою і нафтопродуктами до кінця поточного року.

За даними Bloomberg, Litasco стала найбільшим трейдером російської нафти Urals. У квітні компанія орендувала танкери для транспортування принаймні 14 млн барелів нафти, а з початку поточного місяця відправила вже 8,6 млн. барелів — це більше обсягів будь-яких інших нафтотрейдерів.

Дані суднових брокерів також показують, що китайська Shandong Port Group Co., яка має глибокі зв'язки з нафтопереробними компаніями провінції Шаньдун, цього місяця орендувала танкер Kriti Future для транспортування російської нафти ESPO (ВСТО) із нафтопорту «Козьміно» в Китай.

«Участь Shandong Port Group дозволяє припустити, що деякі з покупців нафти ESPO почали брати участь саме у транспортуванні російської нафти, що, ймовірно, пов'язане з відходом із ринку ключових трейдерів», – зазначають джерела Bloomberg.

Принаймні дві китайські нафтокомпанії й міжнародний торговий дім, які раніше брали участь у постачанні в КНР, припинили завантаження нафти з «Козьміно» цього місяця, зазначають трейдери.

Новим трейдером, поміченим у закупівлі великих партій нафти Urals, стала компанія Bellatrix, про яку раніше ніхто не чув, повідомляє Bloomberg. У поточному місяці, за даними суднових брокерів, Bellatrix транспортувала майже 3 млн барелів російської нафти, що становить приблизно чверть усієї нафти Urals, відправленої з балтійського порту «Приморськ».

Серед інших компаній, що нарощують активність, гонконгська Livna Shipping Ltd., яка, за даними Vortexa, зафрахтувала вісім танкерів для транспортування нафти ESPO до Китаю у травні.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти