У початок

Wexler очікує другий танкер з дизпальним

Також є російською мовою

Один із найбільших гуртових операторів українського ринку – Wexler Group – на днях прийняв перший цього року танкер з 30 тис. т дизельного пального і очікує незабаром прибуття другого судна. Про це enkorr повідомив топ-менеджер компанії.

«Ми прогнозуємо на квітень хороший попит. У зв'язку з новинами про невизначеність із постачаннями з Росії вивчаємо варіанти контрактації нових морських партій», – заявив співрозмовник видання.

Напередодні стало відомо, що в квітні «Роснафта» не експортуватиме дизельне пальне і скраплений газ в Україну. Причини цього поки невідомі, як невідома і ймовірність відновлення постачань у травні.

У Консалтинговій групі «А-95» очікують, що в зв'язку з відсутністю обсягів «Роснафти» на ринку може виникнути нестача продукту, що також буде посилено зміщенням піку сільгоспробіт на другу половину квітня – початок травня. Також ускладнює ситуацію раптова зупинка в кінці березня Новополоцького НПЗ і готується плановий ремонт Мозирського НПЗ в травні, про що Білоруська нафтова компанія сповістила своїх контрагентів ще на початку 2021 року. На даний момент БНК підтверджує квітневі номінації в повному обсязі.

Раніше лідер Wexler Group Петро Белз заявляв, що планує зосередитися на морських постачаннях пального через перевалку в Південному.

«Наша сильна позиція була в Новограді й Смизі, ми вибудували там систему відвантажень, яка працювала як годинник і не мала аналогів. Сьогодні цієї змоги більше немає, перспективи неясні, ми хочемо зайнятися альтернативними напрямами», – заявив Белз. За його словами, перевалка «Стівідоринг-К», оператором якої виступає Wexler Group, може приймати три танкери по тридцять тисяч у місяць. «Ми хочемо зрівняти потужності з прийому й відвантаження через автоестакаду. Поки термінал не може вивантажити машинами більше 45 тис. т», – уточнив глава Wexler Group.

Довідка enkorr

Wexler Group – найбільший імпортер дизельного пального в Україну. У 2020 році група імпортувала близько 1,2 млн т дизельного пального (18,4% імпорту ДП). Основні постачання здійснювалися трубопроводом «ПрикарпатЗахідтранс», а також з терміналу в Гомелі. З 2019 року компанія виступає оператором нафтоперевалочного терміналу в порту «Південний» – одного з найпотужніших в Україні.

Група також займається постачаннями темних нафтопродуктів (мазут і бітум), мастильних матеріалів, надає охоронні й експедиторські послуги.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти

[email protected]

Здравствуйте. На этом сайте кто-то вообще комментарии пишет? Спасибо за ответ.