Тендерний комітет Міністерства оборони України (МОУ) відхилив пропозиції компанії «Фрагрант» (входить до Wexler Group) на постачання 28 963 т дизельного пального літніх марок. Про це йдеться в протоколі засідання тендерного комітету, оприлюдненому в системі ProZorro.
Заявки трейдера було відхилено за всіма чотирма лотами, кожен з яких передбачав закупівлю від 4,2 до 11 тис. т ресурсу.
«Відхилити цінову пропозицію ТОВ «Фрагрант» із закупівлі дизельного палива по лотах 1-4 у зв'язку з тим, що учасник відбору не усунув недоліки у поданих ним документах протягом 24 годин з моменту його ознайомлення з недоліками в електронній системі закупівель», – йдеться у протоколі.
Серед недоліків у документації трейдера у Міноборони зазначили на паспорти всіх виробників, яких бракує, паливо до постачання котрих заявив трейдер, а також відсутність паспортів якості на ДП виробництва НПЗ Малайзії й Туркменістану.
Крім того, зауваження були і до документів за вже виконані аналогічні договори «Фрагрантом», зокрема брак відгуку щодо виконання контракту на 30 тис. т з «Київпастрансом».
Як повідомив enkorr представник трейдера, зауваження тендерного комітету не були критичними, та на їх усунення було надто мало часу, тим більше, що з'явилися вони напередодні вихідних днів. Так, повідомлення про усунення недоліків було оприлюднено в електронній системі закупівель у п'ятницю, 2 липня, по обіді. Відповідно, трейдеру слід було надати всю потрібну документацію в першій половині суботи.
«У Міноборони було багато часу на розгляд нашої заявки, щонайменше з 25 червня, коли було опубліковано наші пропозиції, та з невідомих нам причин це рішення затягувалося», – нарікає співрозмовник enkorr.
У результаті Міноборони скасувало тендер з формулюванням «відсутність пропозицій учасників». Відзначимо, що це перший тендер військових, оголошений з початку 2021 р..
«Фрагрант» була єдиною компанією, яка подалася на цей тендер. Компанія була готова постачити ресурс за 28 417 грн/т за середньоринкової ціни в день проведення торгів 27 920 грн/т (на умовах передоплати). Тоді як Міноборони купує паливо з відтермінуванням платежів на 30 днів, а саме постачання здійснюється на умовах DDP, тобто в ціну входять витрати на доставку пального до військових частин, страховку та інші витрати.
Як повідомляв enkorr, раніше ще одна компанія групи Wexler – «Анвітрейд» – позбулася права постачання дизельного пального для залізниці. Компанію було дискваліфіковано рішенням АМКУ через те, що нібито не виконала своїх зобов'язань за раніше укладеним договором із «Укрзалізницею», що призвело до його розірвання. Подія сталася на тлі загального тиску влади на групу Wexler-Glusco, яка виявилася залученою до однієї давньої кримінальної справи.
Довідка enkorr
Wexler Group – найбільший імпортер дизельного пального в Україну. У 2020 році група імпортувала близько 1,2 млн т дизпального (18,4% імпорту ДП). Основні постачання здійснювалися трубопроводом «ПрикарпатЗахідтранс», а також з терміналу в Гомелі.
З 2019 року компанія виступає оператором нафтоперевалочного терміналу в порту «Південний» – одного з найпотужніших в Україні. Група також займається постачаннями темних нафтопродуктів (мазут і бітум), мастильних матеріалів, надає охоронні й експедиторські послуги.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти