Європейський ринок дизельного пального починає стрімко зростати, що підкреслює його вразливість до перебоїв у постачанні після припинення імпорту з росії, найбільшого постачальника, на початку цього року.
Дані ICE Futures Europe свідчать про те, що трейдери вважають, що фізичний ринок стає жорсткішим.
За інформацією Bloomberg, цього тижня в Німеччині було кілька збоїв нафтопереробки, а також знизився рівень імпорту з Перської затоки — одного з ключових альтернативних постачальників після того, як Європейський Союз 5 лютого заборонив імпорт з росії.
«Передні спреди підскочили вчора через занепокоєння швидким постачанням через низку збоїв на європейських нафтопереробних заводах і висихання доступних обсягів на узбережжі Мексиканської затоки США, які могли б забезпечити відносно швидке поповнення», — сказав Філіп Джонс-Люкс, власник сировинного відділу Sparta Commodities.
Оскільки потоки з Близького Сходу й від інших постачальників на схід від Суеца на цю мить обмежено, а деякі морські постачання очікуються лише наприкінці липня, є потреба залучити більше обсягів зі сховищ у короткостроковій перспективі, акцентує Джонс-Люкс.
Запаси дизельного пального і мазуту на окремих складах у північно-західній Європі впали в червні нижче 5-річного середнього сезонного рівня.
Протягом останніх кількох тижнів у Нідерландах, Німеччині й Румунії відбулися збої на нафтопереробних заводах, що призвело до порушення постачань.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти