Мережа АЗК UPG вручила автомобіль Volkswagen T-Roc переможцю акції, яка проходила на честь 20-річчя мережі. Про це йдеться у повідомленні прес-служби компанії.
«Вітаємо переможця національної акції до 20-річчя мережі, яким став Роман Ярошик – наш постійний клієнт із с. Пнівне, що на Волині», — йдеться у повідомленні.
За умовами акції, з березня цього року водії заправлялися у мережі від 25 л. будь-яким видом пального та збирали слова з літер, які випадали в чеках. Щоб виграти кросовер, потрібно було зібрати слово «АВТО».
Отримуючи ключі від омріяного авто, водій розповів, що займається пасажирськими перевезеннями. За час акції у мережі він заправився понад 1 тис. л. пального. Заїжджає на UPG в середньому двічі на тиждень.
За підсумками акції компанія також подарувала клієнтам 20 модемів Starlink та ще понад 10 000 миттєвих подарунків.
«Самі щоразу раділи так, наче це нам вдалося зібрати ті літери. Так ми сказали «дякуємо за довіру», «тримаємося, любі», «переможемо» кожному клієнту. Усім, хто обирає UPG. Адже сьогодні ми тримаємо економіку та підсилюємо армію разом», – каже маркетинг-директорка Надія Гануліч-Манукян.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти