Компанія LanzaJet Inc. прагне стати першим в історії комерційним виробником екологічно чистого авіаційного палива з етанолу. Але зараз мита США на бразильське біопаливо створюють проблему, пише Bloomberg.
Хоча її завод у Джорджії розташовано приблизно за 1 000 миль від найбільшого в США центру виробництва кукурудзи й етанолу в Айові, його пристосовано, щоб приймати вантажі з Південної Америки.
Річ не у тому, що LanzaJet не хоче використовувати вітчизняні сільськогосподарські продукти для свого палива. Відповідно до федеральних інструкцій США ці товари не вважаються достатньо екологічно чистими, щоб мати право на податковий кредит, відомий як 45Z, спрямований на стимулювання виробництва палива з низьким вмістом вуглецю, включно з екологічно чистим авіаційним паливом або SAF.
«Якщо ці мита діють на імпорт етанолу, результатом буде дорожча продукція SAF, яку ми виробляємо в США, — сказав в інтерв’ю головний виконавчий директор LanzaJet Джиммі Самарціс, маючи на увазі новий податок на бразильську продукцію. — Немає альтернативи виробленому в США етанолу, який відповідає вимогам».
У той час як індустрія «зеленого» авіаційного палива перебуває в зародковому стані, потенційна невдача від мит може негативно вплинути на інвестиції США в той час, коли Китай і Бразилія прагнуть наростити власні внутрішні ринки SAF.
Деякі виробники біопалива залежали від вихідної сировини з Китаю — використаної кулінарної олії (UCO). Тепер ця торгівля також може супроводжуватися вищими витратами.
Зі слів аналітика No Bull Ag Сьюзен Страуд, яка навела урядові дані, США імпортували з Китаю 2,8 млрд фунтів використаної кулінарної олії 2024 року порівняно з 1,5 млрд 2023-го. Постачання з цієї азійської країни становили приблизно половину того, що США закупили з-за кордону минулого року.
UCO високо цінується за можливість виробництва з нього відновлюваного дизельного й іншого біопалива через його низьку оцінку інтенсивності вуглецю. Проте торішня повінь імпорту викликала занепокоєння тим, що окремі постачання можуть бути шахрайськими, що змусило адміністрацію Байдена заборонити іноземній сировині підпадати під 45Z.
Навіть тоді імпорт продовжує надходити до США, оскільки ринок чекає, поки адміністрація Трампа врахує недопрацьовані правила податкового кредиту.
«UCO стикається з подвійним ударом», — сказав Джеймс Примроуз, незалежний консультант з питань біопалива.
Скорочення імпорту відпрацьованих олій і жирів може бути потенційно хорошою новиною для американських фермерів і переробників сої. Свіжа соєва олія, отримана шляхом подрібнення цілих бобів, також використовується як сировина для біопалива.
У минулому компанія зіткнулася з жорсткою конкуренцією з боку UCO, яка, як вважають, має менший вуглецевий слід і тому може бути більш цінною відповідно до федеральної політики, а також на ринках з низьким вмістом вуглецю, таких як Каліфорнія.
Торік ф'ючерси на соєву олію в Чикаго впали на 16%.
Раніше enkorr повідомляв, що компанія Cosmo Energy Holdings збирається запустити перше в Японії домашнє виробництво екологічно чистого авіаційного палива.
Cosmo, третій за величиною нафтопереробник країни, вироблятиме SAF із використаної кулінарної олії на своєму нафтопереробному заводі (НПЗ) Sakai на заході Японії.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти