У початок

VATAG Group заходить у WOG, «Укрнафту» і «Паралель»

Виробник мʼясо-молочної продукції VATAG Group розширює співпрацю з автозаправними мережами й перебуває на етапі укладання партнерських угод із WOG, «Укрнафтою» й «Паралеллю» на постачання м’ясної й сирної продукції для фуд-зон, ресторанів і магазинів при АЗК.

Про це під час зустрічі з журналістами повідомили представники компанії, передає кореспондент enkorr.

Компанія вже працює з мережами UPG, KLO, OKKO, AMIC, «БРСМ» і «Овіс». У продуктовому портфелі — бургерна яловичина, сосиски, ковбаски, люля-кебаб, шинка, бекон, балик, а також снеки в дорогу: мінісалямі, сир, ковбасні нарізки.

Як зазначив операційний директор VATAG Group Роман Рябоконь, компанія планує активніше просувати снекову групу саме через формат АЗК.

«Якщо раніше снеки більше орієнтувались на пивні заклади, то тепер ми хочемо розвивати ідею перекусу в дорозі — зручного, поживного, збалансованого. Це — нарізані сир і ковбаса, те, що економить час і дає заряд енергії. І ми бачимо, що АЗК — ідеальний канал для такого продукту», — пояснює він.

Окремий фокус — співпраця з кулінарними департаментами заправних мереж. Зі слів Романа Рябоконя, VATAG Group працює не лише як постачальник, а й як технологічний партнер.

«За кожним хотдогом, паніні чи сніданком на WOG, OKKO чи UPG стоять не просто комерсанти, а справжні шеф-кухарі. Ми це розуміємо й працюємо напряму з ними — наші технологи виїжджають на місця, консультують, підлаштовують рішення під формат кухні кожної мережі», — додав він.

З його слів, на сьогодні HoReCa-сегмент становить близько 15-18% у продуктовому портфелі компанії — це близько 3,3 млн кг м’ясної продукції, і VATAG Group має намір надалі нарощувати цей напрям.

VATAG Group має 25-річний досвід, входить у трійку лідерів мʼясо-молочної галузі України. Вона об’єднує 4 підприємства, серед яких Житомирський м’ясокомбінат, Андрушівський маслосирзавод, ТОВ «Доменік» і мережа бургерних Gremio Grill.  

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти