ПАТ «Укртатнафта» планує почати будівництво водневої установки і установки гідроочищення дизельного пального. Про це під час представлення стратегії з модернізації підприємства повідомив в.о. першого заступника голови правління ПАТ Руслан Ляпка, передає кореспондент enkorr.
За словами топ-менеджера, установку гідроочищення дизельного пального було спочатку придбано для Надвірнянського НПЗ у період його модернізації в середині нульових років, однак через відмову від модернізації підприємства вона залишилася невикористаною. Її інсталяція в Кременчуці дасть змогу забезпечити можливість ефективного перероблення більш важких і сірчистих сортів нафти зі збільшеним виходом продукту.
«Потужність установки гідроочищення 1,5 млн т на рік», – зазначив він, додавши, що проєктні терміни запуску установки – 3 роки.
Разом із цим, на Кременчуцькому НПЗ планується будівництво компактної установки з виробництва водню, за рахунок якої буде забезпечено збільшення обсягів вироблення дизпального з одночасним зниженням його щільності.
«Установка також гарантує стабільне отримання арктичного ДП вузимовий період», – підкреслив Ляпка.
Стратегія подальшого розвитку підприємства також передбачає і бітумну програму. Відповідно до неї, в листопаді-2021 планується установка потокових віскозиметрів для забезпечення контролю і чіткого дотримання ключових якісних показників (дуктильність, пенетрація) в умовах зміни структури сировини, що переробляється.
«Таким чином, буде в потоці контролюватися в'язкість гудрону, що йде на окислення, і підтримуватися стабільна якість бітуму», – підкреслив в.о. першого заступника голови правління ПАТ Руслан Ляпка.
Також планується реконструкція двох резервуарних парків для зберігання бітумів, що, за словами топ-менеджера, дасть змогу підтримувати ритмічність відвантажень продукту в пікові періоди.
Крім цього, «Укртатнафта» готується до оптимізації вироблення і відвантаження скрапленого газу. Зокрема, буде проведено модернізацію естакади автоналиву, яка забезпечить відвантаження СВГ до 700 т на добу.
Також у планах компанії закупівля пропану для подальшого його змішування з заводським газом. «Потрібно враховувати вимоги ринку», – зазначив Ляпка.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти