У початок

У жовтні імпорт ДП у Бразилію досягне дворічного максимуму

Очікується, що цього місяця Бразилія імпортує найбільше дизельного пального за два роки, оскільки фермери збирають урожай кукурудзи, а стійка економіка країни підтримує попит з боку автоперевізників.

Згідно з даними морської розвідувальної компанії Kpler, імпорт дизельного пального у жовтні досягне 452 тис. барелів на день (б/д). Це слідує за сильним імпортом у вересні, коли фермери оновлюють техніку для збору врожаю кукурудзи, який здебільшого транспортується вантажівками до портів і споживчих центрів.

Центральний банк Бразилії нещодавно підвищив свій прогноз зростання на 2024 рік, оскільки найбільша економіка Латинської Америки розвивається відповідно до найоптимістичніших оцінок. Загальний попит країни на дизельне пальне — головний показник економічної діяльності, оскільки більшість товарів країни перевозиться вантажівками, — зростав протягом останніх трьох місяців й у серпні досяг річного максимуму.

Але нафтопереробні заводи (НПЗ) Бразилії не виробляють достатньо дизельного пального, через що палива хронічно бракує. Більшість імпортних постачань у країну надходила з росії, якої уникали покупці з Європи й США. Зараз, коли російські НПЗ перебувають на ремонті, а ціни на дизельне пальне у США падають, США змогли збільшити свою частку в імпорті Бразилії.

«російське дизельне пальне домінувало на сцені з минулого року», — сказав Феліпе Перес, керівник латиноамериканського відділу досліджень і стратегії палива й нафтоперероблення S&P Global. Однак, з його слів, «різниця між російським дизелем і дизелем узбережжя Мексиканської затоки США зникає».

Згідно з даними CFTC, минулого місяця хедж-фонди виявили найбільш негативну позицію щодо дизельного пального за всю історію спостережень за даними за червень 2006 року, причому настрої постраждали через погіршення глобальних економічних перспектив.

Зі слів Переса, конкуренція за постачання дизельного пального у Бразилію може загостритися, оскільки НПЗ Dangote у Нігерії й завод Dos Bocas у Мексиці запрацюють на повну потужність, що потенційно може призвести до надлишку пропозиції.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти