У початок

У вересні зросли обсяги перевезень російської нафти «тіньовим» флотом

Санкційні танкери «совкомфлоту» змінюють прапор, змінюють зареєстроване право власності й передають управління суднами новозареєстрованим компаніям в ОАЕ, оскільки посилення обмеження цін на нафту G7 різко поділяє російський ринок на відповідні й невідповідні угоди. Про це пише Lloyd’s List у своєму звіті.

У вересні рекордні обсяги російської нафти перевозилися танкерами «тіньового» флоту й танкерами, які потрапили під санкції, без відомого страхування, оскільки посилення контролю за торгівлею з боку західних регулюючих органів збіглося зі шквалом зміни прапорів, зміною структури власності й управління та іншими оманливими методами судноплавства.

Близько 141 судна, які були визначені як частина так званого тіньового флоту з 670 суден, що перевозили російську, венесуельську та іранську нафту під санкціями, становили 55% відстежених танкерів, які заходили в росію минулого місяця, завантажуючи сиру нафту, мазут і продукти перероблення.

Згідно з аналізом даних Vortexa й Lloyd's List Intelligence, це найбільший показник з початку щомісячного відстеження в середині 2022 року, перевищивши 54% у травні 2024 року й 53% минулого місяця.

Близько 5% усієї нафти, відвантаженої з російських портів минулого місяця, перевозилося за допомогою 11 танкерів, визначених західними урядами за порушення обмеження цін G7, свідчать дані постачальника аналітичних даних про товари Vortexa та Lloyd’s List Intelligence.

Дев'ять із зазначених суден були під санкціями Великої Британії чи ЄС у період з липня по вересень, і всі вони належали контрольованому російським урядом «совкомфлоту».

Більшість танкерів, які перебувають під санкціями Великої Британії та ЄС, уже розвантажили вантажі в Китаї, тоді як два чекають біля портів в Індії, що свідчить про те, що деякі нафтотрейдери, нафтопереробники й портові органи в цих країнах готові ігнорувати санкції, які наклав Ofac.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти