У вересні обсяги надходження дизпального й газойлю у порти Румунії зменшилися на 25%, до 308 тис. тонн, свідчать дані Консалтингової групи «А-95». Зменшення перевалки зумовлено відсутністю постачань продукту з Туреччини, частка якого в румунському морському імпорті у серпні становила 45%.
Минулого місяця у Констанцу надійшло 306 тис. тонн дистилятів. Також партію обсягом 2 тис. тонн було доправлено на термінал Petromidia.
У вересні найбільшою країною-постачальником дизпального в Румунію була Саудівська Аравія. Партія продукту обсягом 94 тис. тонн надійшла в Констанцу з термінала заводу Yanbu Refinery.
Обсяги надходжень дизпального з Італії минулого місяця становили 67 тис. тонн. Вантажі було відправлено з терміналів Augusta Refinery (Sonatrach) і Saras Refinery.
Постачання палива з Ізраїлю становили 51 тис. тонн. При цьому у вересні дизпальне до Констанци надходило з обох ізраїльських НПЗ, що розташовані у Хайфі й Ашдоді.
Минулого місяця відновилися постачання дизпального з Оману. Партія продукту обсягом 38 тис. тонн виробництва Sohar Refinery надійшла у Констанцу наприкінці вересня.
У вересні в Румунію вперше було відвантажено дизпальне американського виробництва. У середині минулого місяця у Констанцу надійшла партія продукту обсягом 46 тис. тонн із заводу Valero у Новому Орлеані.
У вересні з Румунії в Україну постачалося дизельне пальне виробництва десяти країн. Основний обсяг припав на паливо виробництва Кувейту (93 тис. тонн), Ізраїлю (43 тис. тонн) й ОАЕ (26 тис. тонн). Також українські компанії імпортували з Румунії дизпальне виробництва Італії, Туреччини, Саудівської Аравії, Оману, США, Румунії й Греції.
За дев’ять місяців обсяги перевалки дизпального й газойлю у портах Румунії зросли на 11%, до 3,16 млн тонн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти