У початок

У вересні експорт ДП з Китаю впав до мінімуму за 15 місяців

Експорт дизельного пального з Китаю впав у вересні до найнижчого рівня з червня 2023 року через слабку маржу й обмежені експортні квоти, показали митні дані.

За даними Головного митного управління, минулого місяця експорт дизельного пального становив 350 тис. метричних тонн (2,61 млн барелів), що на 70,9% менше, ніж роком раніше. Це також значно менше порівняно з 880 тис. тонн у серпні.

Низькі обсяги експорту були пов’язані з «жорсткими квотами на експорт чистого палива і низькою експортною націнкою, крім того, нафтопереробники надавали перевагу експорту авіаційного палива над дизелем», – сказала Емма Лі, старший китайський нафтовий аналітик Vortexa.

Минулого місяця експорт бензину становив 730 тис. метричних тонн, що на 33% менше за рік до найнижчого рівня з квітня.

Експорт авіапального зріс на 11,8%, до 1,62 млн тонн.

Націнка на експорт авіаційного палива продовжує залишатися найприбутковішою, повідомило торгове джерело у Китаї.

Загальний експорт нафтопродуктів Китаю у вересні, включаючи бензин, дизельне пальне, авіаційне й морське паливо, впав на 4,5% у річному обчисленні, до 5,19 млн тонн.

Жовтневі завантаження дизельного пального й бензину нині становлять близько 190 тис. тонн і 445 тис. тонн відповідно, показали дані LSEG shiptracking, тоді як консультанти й торгові джерела очікують, що експорт авіапального у жовтні зросте до 1,7-1,8 млн тонн.

Дані також показали, що у травні Китай імпортував 6,84 млн тонн скрапленого природного газу (СПГ), що на 21,7% більше, ніж у попередньому році. З січня по вересень імпорт СПГ зріс на 11,9%.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти