рф у серпні 2024 року скоротила експорт автобензинів залізничним транспортом на 56,7% до попереднього місяця – до 168,8 тис. тонн після відновлення дії паливного ембарго, показали дані джерел у галузі й розрахунки Reuters.
20 травня уряд рф призупинив дію тимчасової заборони на експорт бензину для виробників палива терміном до 30 червня поточного року, продовживши потім дозвіл на відвантаження до 31 липня.
Через зростання гуртових цін на бензин на біржі у червні-липні росія відновила заборону на експорт палива з 1 серпня для захисту внутрішнього ринку напередодні сезонних ремонтів НПЗ, зберігши його дію до кінця 2024 року.
Виняток зроблено для постачання в рамках міжурядових угод, зокрема з країнами ЄАЕС, на паливо, яке вивозять громадяни для особистого користування, а також автобензини, призначені для надання міжнародної гуманітарної допомоги.
У серпні головним напрямком залізничних постачань автобензинів із рф стала Монголія, обсяг перевезень зріс на 13,3% до попереднього місяця – до 70,8 тис. тонн, згідно з даними джерел.
Експорт російських автобензинів у напрямку Киргизії минулого місяця скоротився на 14,5% до липня – до 35,8 тис. тонн, у Таджикистан — зріс на 30,4%, до 28,6 тис. тонн, в Узбекистан – збільшився на 29,2%, до 19,1 тис. тонн.
Постачання автопалива з рф у Грузію у серпні впали на 80,5%, до 9,7 тис. тонн, в Афганістан — на 92% до 1,1 тис. тонн, відвантажень у Туркменію не було.
У серпні не було постачання бензинів з НПЗ рф у напрямку портів «санкт-петербург, «висоцьк», «тамань», «кавказ», «новоросійськ» і «усть-луга».
На адресу арктичного порту «мурманськ» минулого місяця надійшло 1,3 тис. тонн бензину, відвантаженого з НПЗ до набрання чинності забороною експорту.
Загалом за період із січня по серпень 2024 року експортні постачання бензинів залізничним транспортом скоротилися на 37,5% до того ж періоду минулого року – до 3,066 млн тонн через планові й аварійні ремонти НПЗ рф і дії паливного ембарго.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти