Торговий центр північно-західної Європи Амстердам-Роттердам-Антверпен (ARA) отримав винятково мало дизельного пального й газойлю в серпні, починаючи реалізовувати прогнози трейдерів щодо низької пропозиції цього місяця, пише Argus.
За даними Vortexa, за перші шість днів серпня в регіон ARA надійшов лише один танкер Handysize з газойлем. Більших вантажів не було, а лише невелика кількість менших, загалом близько 75 тис. тонн газойлю, включаючи дизельне пальне з низьким вмістом сірки. Це дорівнює лише 13 тис. т/день порівняно з 54 тис. т/д, або 1,65 млн т/місяць за перші сім місяців цього року.
Лише ще 520 тис. тонн сигналізують про прибуття в ARA в серпні. Трейдери кажуть, що Європа, ймовірно, отримає мізерні запаси в серпні, оскільки економіка повернулася проти східних і західних торгових шляхів. Покупці сказали, що їм було важко знайти продавців, а продавці пояснили, що їм мало чого запропонувати. Навіть якби зараз стало доступно більше постачань із США чи на схід від Суеца, продукт почне надходити до Європи лише наприкінці серпня або у вересні.
У результаті європейські ціни на дизель зросли. Минулого тижня надбавки до північноморської датованої нафти в середньому склали $35,73/барель, що є найвищим показником за будь-який тиждень із січня, до того як ЄС заборонив російську продукцію.
Ф'ючерси на європейський газойль ICE у першому місяці торгувалися з премією в середньому $24,36/т до свопів на сингапурський газойль першого місяця, що є найвищим показником з кінця червня. Але це вказує на те, що арбітражна економіка на маршруті «схід-захід» гірша, ніж раніше цього року — газойль ICE торгувався з премією $31,15/т до сингапурського газойлю в перші два місяці заборони ЄС на російський продукт.
Надходження дизельного пального в Європу можуть залишатися рідкісними після цього місяця, причому учасники ринку відзначають, що на Близькому Сході і в Індії з вересня по листопад очікуються важкі графіки технічного обслуговування нафтопереробних заводів.
Європейські нафтопереробники в ці місяці будуть проводити власні сезонні роботи. Два з найбільших нафтопереробних заводів (НПЗ) Німеччини проведуть часткове технічне обслуговування — BP у Гельзенкірхені (265 тис. б/д) і Miro в Карлсруе (299 тис. б/д). На НПЗ Galp Sines потужністю 226 тис. барелів на добу в Португалії в четвертому кварталі будуть працювати над установкою для переробки сирої нафти й установкою каталітичного крекінгу з рідиною (FCC).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти