У квітні обсяги експорту дизпального власного виробництва з Туреччини скоротилися на 28%, до 375 тис. т, свідчать дані турецького Бюро статистики.
Зменшення постачань зумовлено зростанням споживання на внутрішньому ринку. Традиційно в другому й третьому кварталах року відбувається зростання попиту на паливо. Найбільшим напрямком постачань у квітні була Румунія, сюди було відвантажено 162 тис. т продукту.
Раніше enkorr повідомляв, що Туреччина стала головним постачальником дизпального в Румунію, а STAR відвантажив тоді майже 100 тис. т.
Другим за обсягами напрямком була Україна, куди було відвантажено 72 тис. т проти 31 тис. т у березні. Зростання постачань було зумовлено збільшенням попиту на турецьке паливо внаслідок скорочення пропозиції грецького продукту.
Також великі партії дизелю у квітні були відвантажені в Лівію (33 тис. т), Словенію (33 тис. т) і Ліван (30 тис. т).
За чотири місяці обсяги експорту ДП зросли на 20%, до 1,86 млн т. Збільшенню продажів сприяло зростання виробництва на турецьких НПЗ у І кварталі 2025 року.
Імпорт дизпального у квітні зріс на 3%, до 1,09 млн т. росія залишалася головним постачальником, у звітний період турецькі компанії розмитнили 965 тис. т, що відповідає рівню березня. Імпорт палива з Індії зріс у 4 рази, до 48 тис. т.
У січні-квітні обсяги імпорту дизпального в Туреччину збереглися на рівні минулого року й становили 4,14 млн т. При цьому закупівлі з росії збільшилися на 8%, до 3,69 млн т, тоді як інші великі постачальники скоротили обсяги. Імпорт індійського палива впав удвічі – до 100 тис. т, а грецького – зменшився на 27%, до 96 тис. т.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти