У початок

У лютому морський імпорт ДП у Польщу впав до мінімуму за півтора року

У лютому обсяги надходжень дизельного пального й газойлю в балтійські порти Польщі впали на 39%, до 295 тис. тонн, свідчать дані дослідження Консалтингової групи «А-95». Менші обсяги польські морські термінали приймали лише в серпні 2022 року. Скорочення постачань зумовлено сезонно низьким попитом на дизпальне на внутрішньому ринку Польщі. Крім того, через страйки на польсько-українському кордоні, які з невеликими перервами тривають з кінця минулого року, скоротилися продажі на український ринок.

Найбільші обсяги палива, 135 тис. тонн, у лютому надходили з американських портів. За даними торговельної статистики, три вантажі з терміналів компанії Valero й Jefferson Energy Beaumont прибули в «Нафтопорт» Гданська. Також 83 тис. тонн палива надійшло з латвійського Вентспілса. Вантажі, які було відправлено з Латвії, ймовірно, мають американське походження, оскільки раніше туди заходили танкери, відправлені з США. Обсяги постачань дизпального зі Швеції збільшилися з 53 тис. тонн до 77 тис. тонн.

У лютому паливні термінали в Гдині перевалили лише 118 тис. тонн дизельного пального, це вдвічі менше порівняно з січневим показником. Послугами терміналів у Гдині користуються переважно приватні трейдери, яким доводиться конкурувати з концерном Orlen на внутрішньому ринку. В умовах низького попиту на дизель на ринку Польщі й скорочення продажів в Україну незалежні постачальники були змушені скоротити морський імпорт палива. Надходження дизпального в Свіноуйсьце зменшилися майже на 100 тис. тонн, до 43 тис. тонн, тоді як Щецин взагалі не приймав вантажів минулого місяця.

За два місяці в польські порти надійшло 781 тис. тонн дизпального й газойлів, це на 13% менше порівняно з аналогічним періодом торік. 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти