У початок

У липні в Румунію надходив дизель з Оману й Кувейту

У липні обсяги перевалки імпортного дизпального й газойлю у портах Румунії становили 269 тис. тонн, свідчать дані Консалтингової групи «А-95». Порівняно з червнем надходження дистилятів на румунські термінали скоротилися на 19%, це також на 47% менше порівняно з липнем 2023 року.

Констанца була єдиним терміналом, куди в липні надходили морські вантажі з дизпальним і газойлем.

Найбільшою країною-постачальником дизельного пального в Румунію у липні була Саудівська Аравія, хоча надходження продукту з цієї країни скоротилися з 205 тис. тонн до 88 тис. тонн.

У липні після семимісячної перерви відновилися постачання дизпального з Кувейту. Минулого місяця з термінала Mina Abdullah в Констанцу прибуло 33 тис. тонн кувейтського продукту.

Новачком у румунській Констанці у липні було паливо з Оману. Партія обсягом 38 тис. тонн виробництва Duqm Refinery надійшла в Румунію на початку липня. Duqm Refinery, здатний переробляли 230 тис. барелів нафти на добу, було введено в експлуатацію у січні 2023 року, але на повну потужність вийшов лише в лютому 2024 року. Зі слів учасників ринку, на початку серпня баржеві партії оманського дизелю в Констанці пропонувалися з премією $25/т до котирувань CIF Med, тоді як решта ресурсу продавалася за $29-32/т до CIF Med.

Ще одним близькосхідним постачальником дизелю були ОАЕ. Минулого місяця з термінала у Рувайсі до Констанци прибуло 20 тис. тонн продукту.

Обсяги постачань палива з Єгипту в Румунію минулого місяця становили 36 тис. тонн. Весь обсяг було відвантажено з термінала Midtap Oil в Александрії.

Надходження палива з Греції у липні впали з 75 тис. тонн до 30 тис. тонн. Минулого місяця в Констанцу морським шляхом надходило лише паливо виробництва Motor Oil Hellas.

Згідно з торговельними даними, у липні в Констанцу також надходило дизпальне з болгарського Бургаса. Партію продукту обсягом 18 тис. тонн було відвантажено з термінала «Лукойл Нефтохім».

У червні з Румунії в Україну постачалося дизельне пальне виробництва десяти країн. Основний обсяг припав на паливо виробництва Саудівської Аравії (48 тис. тонн), Кувейту (39 тис. тонн) й Оману (31 тис. тонн). Також українські компанії імпортували з Румунії дизпальне виробництва ОАЕ, Греції, Індії, Туреччини, Румунії, Ізраїлю й Італії. 

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти