У початок

Трейдери вимагатимуть від Пекіна скасувати мита на імпорт США

Трейдери нафти й газу, ймовірно, домагатимуться від Пекіна звільнення від мит, які уряд Китаю планує ввести на імпорт сирого й скрапленого природного газу (СПГ) із США з 10 лютого, повідомили Reuters торговельні джерела.

Невдовзі після того, як мита, запроваджені президентом США Дональдом Трампом для Китаю, набули чинності, Міністерство фінансів Китаю заявило, що з 10 лютого введе податки обсягом 15% на імпорт американського вугілля й СПГ і 10% на сиру нафту, а також на сільськогосподарське обладнання й деякі автомобілі.

Дані аналітичних компаній Kpler і LSEG свідчать, що чотири танкери, що перевозять 6 млн барелів американської нафти West Texas Intermediate (WTI) і Alaskan North Slope (ANS), і два судна СПГ зараз прямують до Китаю.

Очікується, що компанії подадуть заявки на звільнення від танкерів, які вже були заброньовані, повідомили троє нафтотрейдерів. Однак двоє з них сказали, що для нових угод буде важче отримати звільнення.

Unipec, торговий підрозділ найбільшого в Азії нафтопереробника Sinopec, а також найбільшого китайського покупця американської нафти, має довгострокові угоди й бере участь у трубопровідному нафтовому бізнесі в Сполучених Штатах, повідомило інше джерело, близьке до компанії.

«10% тариф означає, що Unipec потрібно робити більше свопів, наприклад, відправляти більше нафти в Корею з Японією в обмін на все, на що ці покупці мають обміняти», – сказав співрозмовник.

Unipec також може вирішити продавати більше внутрішнім клієнтам у США, додало джерело.

Sinopec відмовився від коментарів.

Принаймні ще вісім Very Large Crude Carriers (VLCC) були заброньовані компаніями, включаючи Vitol, Gunvor, Occidental, ExxonMobil і Atlantic Trading and Marketing Inc. (ATMI), торговий підрозділ французької TotalEnergies, показали дані Kpler і LSEG.

Для СПГ судно Mu Lan, яке забрало вантаж у Корпус-Крісті 16 грудня, має прибути на термінал Фуцзянь 6 лютого.

Тим часом судно Wudang завантажилося на перевалі Calcasieu 7 січня і має прибути до Китаю між 9 і 11 лютого. Дані Kpler показують, що обидва судна контролюються PetroChina.

Очікується, що потоки СПГ із США до Китаю різко скоротяться, віддаючи перевагу європейським й альтернативним азійським пунктам призначення після того, як буде введено 15%-й тариф, заявили у своїй записці аналітики Kpler, додавши, що «…очікується, що Китай і надалі збільшуватиме імпорт СПГ з Катару, росії й інших постачальників, щоб замінити потенційне скорочення з боку США».

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти