Трейдери почали використовувати рейдову перевалку з борту на борт (ship-to-ship, STS) поблизу сенегальського порту «Дакар» для експорту російського прямогінного бензину у Бразилію, показали дані галузевих джерел і LSEG.
Після набрання чинності у лютому 2023 року ембарго на імпорт країнами Євросоюзу нафтопродуктів російського походження трейдери переорієнтували більшу частину експортних потоків нафти до інших регіонів, переважно в Азію.
росія також експортувала щомісячно у середньому близько 100 тис. т прямогінного бензину у Бразилію, але з вересня 2024 року обсяг прямих постачань продукту скоротився до близько 35 тис. т на місяць.
При цьому приблизно 160 тис. тонн прямогінного бензину, завантаженого у вересні-листопаді у балтійському порту «усть-луга», було постачено для перевалки ship-to-ship на рейдовій стоянці поблизу порту «Дакар» на інші судна, включаючи танкери Pantera й Minerva Mediterranea, згідно з даними LSEG.
Ці обсяги було направлено у Бразилію, за даними учасників ринку.
Перевалка нафтопродуктів ship-to-ship на великотоннажні судна допомагає скоротити рейсообіг і знизити транспортні витрати на довгих маршрутах через Атлантичний океан, додали галузеві джерела.
STS-перевалка поблизу Мальти, грецьких островів та італійського порту «Аугуста» також активно використовується трейдерами для експорту російських нафтопродуктів у країни Азії.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти