Автовиробник Tesla продав 74 402 електромобілі китайського виробництва у лютому, що на 31,65% більше, ніж роком раніше. Про це пише Reuters із посиланням на дані Китайської асоціації легкових автомобілів.
Лютневий показник на 12,6% більший, ніж у січні, коли американський виробник електромобілів постачив 66 051 авто Model 3 і Model Y китайського виробництва.
Конкурент BYD зі своїми серіями електромобілів і гібридів Dynasty і Ocean минулого місяця продав 191 664 автомобілі.
«Tesla планувала запустити свій завод у Шанхаї з середньотижневим обсягом виробництва на рівні 20 тис. одиниць у лютому й березні після того, як зниження цін на початку січня стимулювало попит.
Але останні щотижневі дані показали, що її роздрібні продажі в Китаї все ще відстають від темпів, які спостерігалися в четвертому кварталі, що свідчить про те, що ефект від знижених цін на її найбільшому зарубіжному ринку слабшає», — пише агентство.
Згідно з даними China Merchants Bank International, ринкова частка Tesla в секторі нових електричних транспортних засобів Китаю, який включає як чисто електричні, так і гібридні автомобілі з можливістю підзарядки, знизилася до 9% в лютому з 10% роком раніше.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти