Протягом останніх кількох років німецькі автовиробники оголосили про сміливі плани переходу на електромобілі й кинули виклик домінуванню Tesla Inc. Натомість вони лише ще більше відстають від американського виробника, пише Bloomberg.
У першій половині цього року Tesla постачила 889 015 автомобілів, що більше, ніж це зробили Volkswagen AG, BMW AG, Mercedes-Benz Group AG і Porsche AG, разом узяті.
«Німці борються, оскільки проблеми з програмним забезпеченням затримують ключові моделі й сприяють зниженню продажів у Китаї, їхньому найбільшому ринку, де Tesla і місцевий чемпіон BYD Co. мчать уперед. Вони навіть грають другу скрипку на своєму внутрішньому ринку, де Tesla залишається провідним брендом електромобілів», — пише агентство.
Також зазначається, що оскільки Tesla збільшує обсяг продажів за допомогою агресивного зниження цін, це посилює тиск на інших виробників. Зокрема продажі електромобілів Tesla зросли на 30 процентних пунктів більше, ніж продажі VW за три місяці, що закінчилися в червні.
У той час як німці застрягли у важких перемовинах із профспілками щодо переобладнання своїх виробничих майданчиків епохи згоряння, Tesla планує розширити свій завод у Німеччині й готується побудувати новий завод у Мексиці.
Найбільшою загрозою для німців є ослаблення їхніх позицій у Китаї. VW, BMW і Mercedes десятиліттями домінували в продажах двигунів внутрішнього згоряння на найбільшому автомобільному ринку світу, але останнім часом вони відстали від китайських брендів, які краще виробляли доступні електромобілі з технологіями й програмним забезпеченням, адаптованими до місцевих смаків.
VW зокрема потрапив під тиск, коли BYD перевершив компанію в Китаї протягом першого кварталу. Продажі електромобілів німецького виробника в Китаї впали в першому півріччі на тлі зростання ринку на 20%.
Очікується, що електромобілі становитимуть 90% китайського ринку до 2030 року, що змушує німців терміново прискорити більш конкурентоспроможні пропозиції електромобілів. Найбільший європейський автовиробник минулого місяця змінив генерального директора Audi частково тому, що хоче зупинити падіння популярності бренду в країні.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти