У початок

Starlink, Wi-Fi та інші оператори: як АЗК переживають збій у роботі «Київстару»

Більшість мереж АЗС оперативно розв'язали проблему розрахунків банківськими картками клієнтів після масштабного збою у роботі оператора мобільного зв’язку «Київстар», який стався сьогодні, 12 грудня.

«Наші IT-фахівці відразу ж розв'язали цю проблему шляхом перепідключення POS-терміналів, які працювали через мережу Kyivstar, на мережі інших мобільних операторів», — зазначив представник однієї з мереж АЗС.

За таким принципом діяли й інші АЗС. «У місцях, де погане покриття мобільних операторів, ми й так маємо дублюючі термінали, які працюють на різних мобільних мережах», — додав власник мережі, яка працює на Полтавщині.

У прес-службі ОККО розповіли, що всі їхні АЗК обслуговують клієнтів у нормальному режимі, оскільки забезпечили їх резервними каналами зв’язку, зокрема і через системи «Старлінк».

«А для комунікації між АЗК й головним офісом компанії використовується корпоративний комунікатор MS Teams. Персонал на заправках отримав інструкції, як використовувати його замість звичних мобільних телефонів», — розповіли в ОККО.

У звичному режимі працює й АЗС WOG. Оператор однієї зі столичних станцій у коментарі кореспонденту enkorr зазначив, що труднощів з оплатою банківськими картками від ранку не виникало. «Все працює, банк приймає платежі», — каже він.     

Зі слів ще одного сіврозмовника enkorr, на АЗК його мережі термінали під'єднані до Wi-Fi і не залежать від роботи мобільних операторів: «Ми напряму працюємо з провайдерами і не використовуємо мережі мобільного зв’язку для їх роботи».

Проте в окремих мережах перебої у роботі все ж таки спостерігались. «З тих проблем, які відомі мені, — не надаються знижки за номером телефону і через партнерські додатки. Очевидно, що проблема є на тих АЗС, де інтернет від «Київстар», але про її масштаби будемо знати вже після відновлення зв'язку», — пояснює представник регіональної мережі.  

Пізніше у компанії зазначили, що загалом проблем на станціях мережі немає, переважно всюди працюють провайдери, а на «Київстарі» термінали лише на одній АЗС.

Нагадаємо, сьогодні у роботі оператора мобільного зв’язку «Київстар» стався масштабний збій, який частково вплинув на роботу деяких терміналів і банкоматів.  

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти