Ставки спотового чартеру для глобального парку транспортних засобів зрідженого природного газу (СПГ) зросли вперше із середини листопада 2023 року, тоді як європейські ціни цього тижня знизилися порівняно з тижнем раніше, повідомляє LNG Prime.
Минулого тижня ставки фрахту на атлантичному напрямку впали на 1% за тиждень, до $52 750 на день, а на тихоокеанському − на 3%, до $53 250 на день.
Касім Афган, комерційний аналітик Spark, повідомив LNG Prime, що Spark30S Atlantic подорожчав на $1750 (+3%), до $54 500 на день, а Spark25S Pacific – на $4250 (+8%), до $57 500 на день.
«Відкриття арки США до Північної Азії в поєднанні зі збільшенням часу рейсу через перенаправлення вантажів, які не можуть пройти через Суец, є ймовірними факторами, що сприяють цьому збільшенню», — сказав він.
СПГ-судна, включно з катарськими, що доставляють СПГ до Європи, тепер віддають перевагу мису Доброї Надії для безпечнішого проходу.
Минулого тижня в звіті Kpler сказано, що через Суецький канал не було транзиту СПГ із 17 січня.
За даними Kpler, суднам потрібен додатковий 21-денний час подорожі в обидві сторони через мис Доброї Надії, а не через Суецький канал.
Kpler заявив 8 лютого, що експорт СПГ з Катару зріс у січні, незважаючи на проблеми в Червоному морі.
«Незважаючи на тимчасову зупинку транзиту в Червоному морі, експорт СПГ із Катару зріс у січні до 7,58 млн тонн проти 7,11 млн тонн у грудні, закріпивши за Катаром позицію другого за величиною експортера в світі після США», − сказали в Kpler.
«Завдяки збільшенню поставок до Азії і стратегічній зміні транспортних маршрутів Катар демонструє стійкість до викликів і постачив на 5% більше СПГ до Азії в січні, ніж у попередньому місяці», − йдеться в повідомленні.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти