У початок

Слабке споживання і низька маржа свідчать про слабкий попит на дизель в Азії

Експорт дизельного пального в Азії впав до багаторічного мінімуму в лютому, і хоча обсяги можуть відновитися в березні завдяки збільшенню постачань з Китаю й Індії, цілком імовірно, що ціни будуть піддаватися подальшому зниженню, повідомляє Reuters.

Відповідно до даних, зібраних LSEG Oil Research, у лютому з Азії було експортовано 6,6 млн метричних тонн дизельного пального, що менше порівняно з 8,13 млн у січні, найнижчого місячного показника за принаймні два роки.

Незважаючи на падіння пропозиції дизельного пального, рентабельність основного транспортного палива залишалася низькою, що свідчить про те, що зростання попиту залишається у кращому випадку слабким.

Прибуток від виробництва бареля газойлю, будівельного блоку для середніх дистилятів, таких як дизельне пальне й реактивний гас, на типовому сингапурському нафтопереробному заводі (НПЗ) 4 березня становив $22,01, що нижче порівняно з $22,17 1 березня.

Маржа знижується з серпня минулого року, коли 28 серпня вона досягла максимуму в $36,13 за барель.

Прибуток від газойлю, ймовірно, опиниться під тиском цього місяця, оскільки очікується, що більші обсяги дизельного пального будуть постачатися в Азію, особливо з провідних експортерів Китаю й Індії.

Згідно з даними LSEG, китайський експорт дизельного пального становив 713 290 тонн у лютому порівняно з 986 200 тонн у січні, оскільки нафтопереробники зберігали більше палива для внутрішнього ринку, щоб задовольнити будь-який підвищений попит під час тижневих новорічних свят за місячним календарем, коли мільйони людей подорожують.

Постачання ДП з Індії в лютому становили 2,01 млн тонн, що нижче з 2,02 млн в січні й приблизно на 29% нижче від недавнього піку в 2,84 млн у грудні.

Очікується, що більше індійського дизпального спрямовуватиметься в Азію, оскільки вантажі переспрямовуються з Європи, частково через зниження попиту, коли закінчується зима в Північній півкулі, а частково через напади на судноплавство в Червоному морі єменських повстанців-хуситів, які змусили судна скористатися довшим і дорожчим маршрутом навколо мису Доброї Надії.

Цю тенденцію вже можна побачити в даних LSEG: експорт дизельного пального Індії оцінюється в 665 960 тонн у лютому й 280 тис. у січні, що є помітним падінням порівняно з 1,28 млн в грудні й 1,12 млн у листопаді.

Експорт Індії до Азії становив 700 440 тонн у лютому і 716 420 тонн у січні порівняно з 371 320 тонн у грудні й 393 050 тонн у листопаді.

Якщо Індія продовжить переключати експорт дизельного пального в Азію з Європи, а Китай експортуватиме більше, як і очікувалося, норма прибутку від дизельного пального, ймовірно, опиниться під подальшим тиском.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти