У липні середня вартість зарядки електромобіля через мережеву ЕЗС в Україні становить 360 грн за 100 км пробігу, за умови споживання 20 кВт·год на 100 км.
Такі дані оприлюднив Інститут досліджень авторинку (ІДА).
Це на 40-240 грн менше, ніж витрати на традиційні види пального.
Для порівняння:
За даними ІДА, близько 40% українського парку електромобілів (з понад 170 тис. авто) мають акумулятори ємністю понад 50 кВт·год — їх вважають придатними для міжобласних поїздок. Середня ціна за кіловат-годину на станціях публічного доступу становить:
Швидкісні придорожні ЕЗС мають вищі тарифи, тоді як зарядки, розташовані на паркінгах торгових центрів чи ресторанів, — нижчі. Інформація зібрана через мобільні додатки операторів, з урахуванням частоти повторення тарифів поблизу міжміських доріг, зазначають в ІДА. Ці дані носять довідковий характер і не є рейтингом операторів.
Як писав enkorr раніше, директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн у своїй авторській колонці ««Сова» чи E-tron?» зазначає, що власники електромобілів під час війни не сплачують у бюджет країни жодних податків.
«Якщо порахувати сумарно «ефект», то 155 000 українських електрокарів на місяць «економлять» для бюджету 310 млн грн!!! Тобто якби вони використовували 100 л пального на місяць, бюджет воюючої країни отримував би 310 млн грн щомісяця. І це без втрат при розмитненні 5000 «електричок» щомісяця», – підсумував експерт.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти