Дзвінок зранку на телефон:
– Бажаю міцного! Є дві «Сови» за 65, допоможете?
«Мавіки» для одного з підшефних підрозділів купуємо щомісяця. Останнім часом з ними важко, бо «Мавік 3» знято з виробництва, а «Мавік 4» не адаптований під наші цілі. Отже, дефіцит і купуємо переважно б/у. Для нічних дронів («сова») 65 тис. грн – хороша ціна (хоча вона все менше має значення).
Найважче в цьому те, що остання аналогічна закупівля була всього кілька тижнів тому, а минулого тижня комплектували «Вампір» на 120 тис. грн для морпіхів.
Це, бляха, якась нескінченна прірва!
Але кому я буду розповідати про наші тяготи життя, хлопцям під Покровськом? Працюємо, це ж лише гроші.
Але питання інше – коли держава перейде на довгоочікувані військові рейки? Коли будуть мобілізовані всі можливі фінансові ресурси?
Переді мною на світлофорі зупиняється @бейша Audi E-tron. Кажуть, коштує 80 тис. євро. А його «паливний» аналог – Q8, який до дрібниць такий же E-tron – коштує 100 тис. євро. Різниця – майже 900 тис. грн – податки, які держава з незрозумілого переляку пробачає цим прекрасним автомобілям, які типу бережуть природу і всіх нас.
Я не буду зараз з’ясовувати, що і як вони бережуть. Йдемо далі. Я, лошара, на своїй Volvo, щомісяця витрачаю 300 л дизелю і з мене бюджет отримує близько 6 000 грн акцизу з ПДВ (приблизно 20 грн/л).
А прекрасні люди на E-tron та інших «електричках» не платять у бюджет ні хєра. Бариги, що накупили у 2022-2023 роках «безмитних» корит (ще одна блискуча «акція» уряду), хоча б пальне споживають, а ці взагалі нічого.
Якщо порахувати сумарно «ефект», то 155 000 українських електрокарів на місяць «економлять» для бюджету 310 млн грн!!! Тобто якби вони використовували 100 л пального на місяць, бюджет воюючої країни отримував би 310 млн грн щомісяця. І це без втрат при розмитненні 5000 «електричок» щомісяця.
Тільки завдяки «екологічності» ми втрачаємо щомісяця майже 5 000 «Сов».
Я перепрошую, але мені на фіг не впала така екологія й енергозбереження. Мене, нас всіх, наших на передку E-tron захистить? Він скине той вог у вороже укріплення? То на фіг воно нам зараз потрібно? Цей умовний E-tron навіть потім на фронт не відправиш як якусь Navara або «Крузак».
Чим ми займаємось???!!!
Створюємо стратегічний запас пального в той час, коли нафтобаза – першочергова ціль після військової?
Який біоетанол у бензині? Кому це потрібно взагалі? Чому тисячі людей у галузі вимушені займатись цією хернею, а споживачі трястися, щоб нічого не сталося, й спустошувати колонки з А-98/100?
Які норми благополучної сонної Європи з тим псевдочистим повітрям нам потрібно запроваджувати, коли в нас хата палає і вже навіть у протигазі дихати важко? Де ті чиновники, які скажуть: у нас війна, ми цю дурню впроваджувати не будемо?!
Бракує слів, щоб достукатись, і розуміння того, що ще має статися, щоб держава нарешті спрямувала всі ресурси на оборону? Щоб припинила порожні «тилові» витрати й дурні програми під прикриттям євроінтеграції. Якщо ми впадемо, ніякої Європи з її електрокарами, запасами й біобензинами тут не буде, хіба це не зрозуміло?
P.S. Щоранку хлопці з того самого підрозділу 93 бригади скидають життєствердні відео своєї роботи. Це, мабуть, єдине, що здатне підтримувати настрій.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти