У початок

ЄС закриває порти для суден, які перевалюють російську нафту, порушуючи «стелю» цін

У своєму 11-му пакеті санкцій ЄС заборонив доступ до європейських портів для танкерів, які перевантажують російську нафту з судна на судно, підозрюваних у порушенні обмеження цін, встановленого G7 і ЄС. Про це повідомляє «Українська правда».

Подібну заборону буде застосовано, якщо у компетентних органів є обґрунтовані підстави підозрювати, що капітани незаконно втручаються, вимикають або іншим чином порушують роботу навігаційної системи під час транспортування російської нафти й нафтопродуктів на порушення міжнародних угод, правил і стандартів.

Згідно з офіційно опублікованим документом, «з 24 липня 2023 року забороняється доступ до портів і шлюзів ЄС для будь-якого судна, яке здійснює перевалку з судна на судно в будь-якій точці рейсу до порту або шлюзу ЄС, якщо у компетентних органів є розумні підстави підозрювати, що судно порушує заборони (на імпорт російської нафти і нафтопродуктів до ЄС, а також порушує ліміт цін)».

Компетентний орган має відмовити у доступі, якщо судно не повідомило принаймні за 48 годин про перехід із судна на судно, що відбувається у винятковій економічній зоні держави-члена ЄС або в межах 12 морських миль від базової лінії її берегової лінії.

Вимога заборонити доступ для судна, якщо воно відключило транспондери, також стосується тих, хто прямує в країни ЄС, а також якщо судно порушує заборону на імпорт російської нафти і нафтопродуктів та умову про обмеження цін.

Заборони на вхід у порт не застосовуються, якщо судно шукає порятунку, у разі корабельної аварії або з міркувань безпеки чи життя на морі. Влада також може дозволити доступ до портів ЄС, якщо вони вважають це необхідним у гуманітарних цілях.

Якщо компетентні органи відмовляють судну увійти до своїх портів, вони повинні негайно повідомити про це інші країни-члени ЄС та Європейську комісію.

З метою відстеження заборони органи влади повинні використовувати, крім будь-якої національної системи, інтегровану морську інформацію, доступну на платформі SafeSeaNet.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти