Країни Євросоюзу у липні наростили імпорт дизельного пального з росії на 22% порівняно з минулим роком, що підкреслює залежність блоку від російських енергоресурсів. Про це повідомляє Financial Times із посиланням на групу відстеження танкерів Vortexa.
У липні регіон імпортував майже 700 тис. барелів пального з росії, що більше, ніж у попередньому місяці, і на 22% більше порівняно з торішнім липнем.
Така динаміка підкреслює залежність ЄС від енергоресурсів з держави-агресора, яка посилювалася в останні роки. Імпорт дизпального з рф становить понад половину його загального імпорту в регіон – ДП використовують автотранспортні групи, власники автомобілів і виробники.
Нарощування обсягів імпорту відбувається за декілька місяців вступу у лютому в дію повного ембарго на морські постачання нафти з рф. Близько 15% загального споживання дизпального у блоці забезпечує російський імпорт.
На знак занепокоєння щодо глобальної енергетичної безпеки у липні ЄС послабив санкції проти російських державних підприємств, зокрема «роснєфті». Так, європейським компаніям дозволили брати участь у транзакціях з ними щодо нафти, призначеної для третіх країн.
Ключовим питанням економісти називають те, чи американські нафтопереробники, які зазвичай зосереджуються на виробництві бензину, будуть зацікавлені у високій націнці у Європі, щоб виробляти для регіону більше дизельного пального.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти