У початок

З початку року паливні продажі ОККО зросли на 10%

Також є російською мовою

За підсумками 11 місяців 2021 року, порівняно з аналогічним періодом торік, паливні продажі у мережі АЗС ОККО зросли більш ніж на 10%. Непаливна група товарів за січень-листопад-2021 року додала 16%. Про це enkorr повідомили в прес-службі компанії.

«Під час першого локдауну, який припав на березень-травень 2020 року, продажі пального просіли більш ніж на 30%, – зазначили в мережі АЗС. – Однак у другій половині 2020 року вони поновилися, і ситуація нормалізувалася. А 2021 рік за 11 місяців дав більш ніж 10%-вий приріст».

Причина зростання продажів палива, вважають в ОККО, з одного боку, те, що українці стали більше подорожувати країною на власних автомобілях, з іншого – багато хто пересів з громадського транспорту на приватні авто саме з міркувань захисту від пандемії, щоб зменшити контакт з іншими людьми.

«Сьогодні ми можемо вже впевнено сказати, що ринок відновив зростання, – сказали в компанії. – Причому це стосується і нашої мережі, й ринку загалом. За нашими розрахунками, баланс українського ринку нафтопродуктів за підсумками 2021 року складе до 12 млн т. Це приблизно на півмільйона тонн більше, ніж торік».

У мережі АЗС ОККО також зазначили, що зросли – на 16% – і продажі товарів непаливної групи, але в різних категоріях зафіксовано різну динаміку.

«З початку пандемії гарне зростання демонструють товари непродовольчої групи (товари для кухні тощо), які раніше вважалися нетиповою для АЗК продукцією. І якщо раніше їхній асортимент був невеликим, під час першого локдауну ми його суттєво розширили, що виправдало себе, – пояснюють у прес-службі. – Серед товарів продуктової групи традиційно високий попит на власний імпорт, ексклюзивні товари. Наприклад, у сезон (з травня по вересень) дуже добре продавалося імпортне морозиво, якого ми мали широкий вибір».

У сегменті кафе на АЗК, сказали в ОККО, традиційно спостерігається приріст продажів кави, хотдогів, бургерів, випічки. «Це спонукає нас розширювати як географію представлення тих чи інших продуктів, так і пропонувати клієнтам нові смаки. Цього року ми значно розширили лінійку бургерів: серед новинок – фермерський класичний і фермерський курячий бургери, зовсім недавно до них додався ще й фермерський вегетаріанський», – зазначили у компанії.

Як повідомлялося раніше, нещодавно у Львові в мережі АЗС ОККО було запущено пілотний проєкт: вікно видачі готових страв з асортименту кафе – ОККО Drive. Проаналізувавши роботу пілотного проєкту, у компанії тепер гадають, чи масштабувати його на інші АЗК. Також слід зазначити, що зростає і популярність послуги адресної доставки їжі з АЗК ОККО, де мережа ОККО співпрацює з двома сервісами доставки, Glovo й Rocket.

Довідка enkorr

Мережа АЗК ОККО (концерн «Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group і є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, яка налічує 414 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування у дорозі, що працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia й Meiwei.

Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажем нафтопродуктів великим і малим оптом, надають послуги з експертизи якості пального, зберігання й транспортування нафтопродуктів.

У мережі ОККО діє 10 власних нафтобаз, 1 ГНС, Херсонський нафтоперевалочний комплекс, 19 стаціонарних і мобільних лабораторій контролю якості нафтопродуктів.

Акціонером та інституційним інвестором компанії є Європейський банк реконструкції і розвитку.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти