Баланс ринку авіаційного пального в січні-квітні 2021 р. скоротився на 28%, до 68,3 тис. т, порівняно з аналогічним періодом 2020 р. (95 тис. т), повідомили в Консалтинговій групі «А-95» з посиланням на дані власного дослідження.
За підсумком чотирьох місяців поточного року єдиний виробник авіагасу в Україні – Кременчуцький НПЗ – знизив виробництво до 37,9 тис. т. Для порівняння, за аналогічний період 2020 р. «Укртатнафта» постачила його на ринок 59,3 тис. т.
За підсумками січня-квітня поточного року в Україну було імпортовано 26,3 тис. т авіапалива, що на 35% менше від показника січня-квітня торік.
Постачання авіапального з Литви, порівняно з чотирма місяцями 2020 р., скоротилися на 54%, до 12,5 тис. т, з Білорусі – залишилися на тому ж рівні – 8,32 тис. т. Морські постачання грецького ресурсу просіли на 33 %, до 2,1 тис. т, а італійського – зросли на 48%, до 3,5 тис. т.
Як повідомляв enkorr, у квітні 2021 р. імпорт авіаційного палива на український ринок виріс удвічі, до 8 тис. т, порівняно з аналогічним періодом торік (4 тис. т). Відзначимо, низький торішній показник пояснюється повною забороною на пасажирські авіарейси в Україні з другої половини березня 2020 р..
Постачання авіапального з Литви, порівняно з квітнем-2020, зросли на 60%, до 1,3 тис. т, з яких 1,3 тис. т було постачено на адресу компанії «Амік Україна», по 0,6 тис. т – для «Глуско Україна» і «Авіа Ойл», а також 0,3 тис. т – для «Сокар Україна». Крім того, 200 т литовського ресурсу імпортувала ОККО.
За підсумком звітного місяця з Білорусі було постачено 4,9 тис. т авіаційного пального, тоді як на рік раніше з цього напрямку імпорт зовсім не здійснювався.
Нагадаємо, баланс українського ринку (імпорт і внутрішнє виробництво) авіаційного пального за підсумком 2020 р. скоротився вдвічі, до 244 тис. т, порівняно з 2019 р. (483,2 тис. т).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти