російські порти працюють під час сильніших штормів і послаблюють обмеження для суден нельодового класу взимку, намагаючись збільшити експорт після перебоїв через західні санкції й сувору погоду, повідомили Reuters трейдери.
Після нафтового ембарго Європейського Союзу росія змушена покладатися здебільшого на морське завантаження, а не на західне постачання трубопроводом через нафтопровід «дружба».
Трейдери й аналітики стверджують, що послаблення обмежень несе технічні та екологічні ризики, але може допомогти прибуткам росії, яка сильно залежить від нафти.
російська трубопровідна монополія «транснєфть», яка контролює трубопроводи і нафтові термінали, прагне оптимізувати свою систему сповіщення про шторм у чорноморському порту «новоросійськ», щоб збільшити час навантаження перед і після шторму, заявив її керівник ніколай токарєв в інтерв’ю журналу компанії.
Троє трейдерів, які займаються експортом російської нафти, повідомили, що порти отримали неофіційні рекомендації продовжувати завантаження під час штормів і максимально полегшити контроль щодо льоду, щоб пропускати більше танкерів у порти.
Трейдери попросили не називати їхніх імен через делікатність ситуації.
Один із них сказав, що завантаження тривало в новоросійську, коли висота хвиль становила два-три метри, порівняно з офіційним обмеженням у півтора метра для швартування судна.
росія також пом'якшила обмеження щодо льодового класу для танкерів, які заходять у її балтійські порти, включаючи основні експортні пункти «приморськ» і «усть-луга», повідомили трейдери, посилаючись на відсутність доступних танкерів для російської нафти через обмеження цін у країнах G7.
Деякі великі грецькі вантажовідправники торік припинили транспортування російської нафти, оскільки Сполучені Штати посилили контроль за дотриманням цінового обмеження.
Переглянуті правила дозволяють танкерам, які не призначені для проходження крізь морський лід, заходити в порти з допомогою криголама, коли товщина льоду становить від 15 до 30 см.
У той час як нафтова промисловість прагне збільшити експорт, високопоставлений російський еколог заявив у вихідні, що росія залишатиметься пильною.
«Ми не збираємося пом’якшувати своїх вимог (до відвантаження нафти з портів) згідно із законом», – заявила журналістам віцепрем’єр-міністр росії з питань екології вікторія абрамченко.
2022 року Каспійський трубопровідний консорціум (КТК) був оштрафований «ространснаглядом», службою, що наглядає за транспортною безпекою, за порушення екологічних вимог.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти