У початок

росія нарощує експорт дизпального через ship-to-ship операції

Згідно з даними трейдерів і Refinitiv Eikon, росія почала здійснювати експорт дизельного пального, використовуючи завантаження від судна до судна (STS) поблизу африканських портів, повідомляє Reuters.

«Повне ембарго ЄС на російські нафтопродукти 5 лютого збільшило експорт російського дизельного палива до Азії, Африки й Близького Сходу, а завантаження STS у Середземному морі допомогло скоротити східні маршрути», — пише агентство.

Минулого місяця росія відправила близько 1 млн тонн дизельного пального в африканські країни, частину з яких може бути реекспортовано, кажуть трейдери.

«Деякі обсяги можна було б змішати й перепродати або перевантажити, щоб зменшити витрати на транспортування на довгих маршрутах», — сказав один із опитаних трейдерів.

Згідно з даними Refinitiv Eikon, близько 42 500 тонн дизельного пального, завантаженого на вантажне судно Bourda в порту «приморськ» наприкінці лютого, було переправлено від судна до судна поблизу порту «Ломе» в Того на танкер Marlin Aquamarine.

Наразі Marlin Aquamarine прямує через Атлантичний океан до порту «Пуент-а-П’єр» (Тринідад і Тобаго, найпівденніша острівна країна Карибського моря), повідомляє Refinitiv.

За даними Refinitiv, російські постачання дизельного пального в «Ломе» майже подвоїлися в березні, до приблизно 200 тис. тонн.

За даними Refinitiv, близько 30 тис. тонн російського дизпального також було перевантажено на танкер Savanna поблизу нігерійського порту «Лагос».

Зазначається, що STS поблизу «Ломе» й «Лагоса» зазвичай використовуються для доставки дизельного палива й бензину, перевантажуючи такі вантажі з великих танкерів Aframax і Panamax на судна, які можуть заходити в менші гавані.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти