Ринок танкерів для транспортування сирої нафти стикається з проблемою старіючого флоту суден і потребує оновлення. Про це заявив топменеджер сировинного трейдера Trafigura Андреа Оліві.
Останніми місяцями ринок танкерних перевезень нафти, включаючи супертанкери класу VLCC, був стабільним. В основному це пояснюється тим, що судна змушені здійснювати більш тривалі рейси, оминаючи південь Африки через напади хуситів у Червоному морі, пише Reuters.
Крім того, до 850 танкерів було переобладнано для перевезення нафти, яка потрапляє під санкції, зокрема з росії, Ірану й Венесуели. Вони входять у так званий «тіньовий» флот.
«Великі корабельні наразі зосереджені на будівництві великих контейнерних суден і суден для перевезення СПГ, а не суден VLCC», — сказав Андреа Оліві.
Trafigura розмістила замовлення на будівництво п'яти нових танкерів типу VLCC на китайській корабельні New Hantong Shipyard. Це їхні перші замовлення на нове будівництво VLCC. Перші два нові танкери будуть передані замовнику 2026 року, а решта – 2027 року. Всі вони працюватимуть на аміаку.
Зазвичай на доставляння суден із корабелень іде близько трьох років. В останні роки особлива увага приділяється будівництву контейнеровозів і танкерів, призначених для перевезення скрапленого природного газу. Це пов'язано з активним розвитком цього сектору.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти