У початок

рф все частіше використовує власні нафтові танкери, щоб подолати санкції ЄС

Широкі європейські санкції проти купівлі й транспортування російської нафти спонукали країну транспортувати більше сирої нафти власними танкерами, повідомляє Bloomberg.

Європейський Союз заборонив майже весь імпорт морської нафти з росії з 5 грудня, а також долучився до країн «Великої сімки» в обмеженні ціни, за якою москва може продавати свої барелі. Будь-хто, хто хоче найняти європейські кораблі, включно з гігантським грецьким танкерним флотом, або отримати доступ до інших життєво важливих послуг, може зробити це, лише якщо заплатить не більше $60 за барель вантажу.

З того часу європейські танкери взяли близько 30% вантажів, що виходять із ключових західних нафтових портів росії, що приблизно вдвічі менше, ніж раніше. Натомість частка перевезень на російських суднах зросла до 35% проти 22% раніше.

Тіньовий флот танкерів з’явився після оголошення санкцій – власники суден припускають, що кораблі будуть використовуватися для торгівлі росією. Також зросла кількість суден, інформація про власників яких невідома, що свідчить про те, що деякі з цих танкерів тіньового флоту також могли бути задіяні в транспортуванні російської сировини.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти