В начало

Рейтинг імпортерів бензину: все гаразд, падаємо

Також є російською мовою

Більшість трейдерів із десятка найбільших імпортерів бензинів у вересні 2020 року скоротили постачання у порівнянні з минулим роком. Про це свідчать дані «Консалтингової групи А-95».

Падіння імпортних постачань загалом склало 20% – зі 125-ти до 100 тис. т.

Найбільшими імпортерами автобензинів залишилися ОККО і WOG. Тим часом перша мережа втратила майже половину імпорту – він знизився з 45,2 до 24 тис. т. У кошику постачань оператора 19,9 тис. т білоруського ресурсу, 4,1 тис. т – литовського.

Другий рядок рейтингу, як і раніше, утримує WOG, скоротивши імпорт у вересні на 12%, у порівнянні з вереснем-2019, до 18,4 тис. т. Компанія практично зберегла імпорт білоруського ресурсу на торішньому рівні – 14,3 тис. т, але скоротила імпорт з Литви на 23%, до 4,1 тис. т.

Трійку лідерів замикає «БРСМ-Нафта» з білоруським ресурсом обсягом 8,9 тис. т, наростивши постачання майже на 30% до вересня минулого року.

«Амік Україна» за звітний місяць постачила на ринок 6,9 тис. т бензинів, що на 20% менше від показника вересня попереднього року (8,6 тис. т). П'ятий рядок рейтингу посіла «Укрпалетсистем», яка у вересні на 22% збільшила імпорт бензинів білоруських НПЗ – до 6,7 тис. т.

Топ-10 найбільших імпортерів автобензинів у вересні 2020 р.:

Імпортер

вер.19,

тис, т

вер.20,

тис. т

вер.-2020

до вер.- 2019,

тис.т

вер.-2020

до вер.- 2019,

%

ОККО

45,2

24

-21,2

-46,90

WOG

20,9

18,4

-2,5

-11,96

БРСМ-Нафта

6,9

8,9

2

28,99

Амік

8,6

6,9

-1,7

-19,77

Укрпалетсистем

5,5

6,7

1,2

21,82

Сокар

4,1

5,9

1,8

43,90

Глуско

3,3

4,7

1,4

42,42

Кло

3,7

2,7

-1

-27,03

Всесвіт

2,8

2,2

-0,6

-21,43

Альянс Ойл Україна

2,7

2

-0,7

-25,93

Інші

21,9

17,7

-4,2

-19,18

Загальний підсумок

125,7

100,1

-25,6

-20,37

У топ-10 найбільших імпортерів, як і роком раніше, увійшли «Сокар Україна» (5,9 тис. т), «Глуско Україна» (4,7 тис. т), KLO (2,2 тис. т), «Всесвіт »(2,2 тис. т) і компанія «Альянс Ойл Україна» (2 тис. т).

У «Консалтинговій групі А-95» підкреслюють, що основна причина падіння імпорту – нарощування закупівель у внутрішніх виробників: «Укртатнафти» і «Укргазвидобування». З десятка найбільших імпортерів у придбанні українських нафтопродуктів не помічено тільки мережу UPG («Укрпалетсистем»).

За 9 місяців 2020 р. баланс ринку автомобільних бензинів збільшився на 5,7% (на 84 тис. т), до 1,572 млн т. Учасники ринку пояснюють це зростання підвищеними запасами, створеними в період низьких цін через пандемію коронавіруса.

Раніше повідомлялося, що українські НПЗ і великі автозаправні мережі підтримують законопроєкт про корекцію ставок акцизного збору на моторні палива задля охолодження попиту на скраплений газ і стимулювання попиту на бензин. На їхню думку, це дасть змогу знизити залежність від імпорту скрапленого газу з Росії і Білорусі й автоматично довантажити українські НПЗ, які зможуть збільшити виробництво нафтопродуктів усього спектру.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти