У початок

Після українських санкцій перевалка ДП у Констанці в жовтні впала вдвічі

Морський імпорт дизпального в Констанцу в жовтні впав удвічі порівняно з вереснем і становив 190 тис. т, свідчать дані Консалтингової групи «А-95». Різке скорочення обсягів перевалки зумовлено забороною імпорту дизпального з Констанци, яку впровадила Україна з 1 жовтня.

Нагадаємо, вантажі з румунського паливного термінала потрапили під посилений контроль енергетичної митниці через надходження великих партій індійського ДП, що вироблене з російської нафти. Як наслідок, оператори Констанци замовили менше палива на жовтень.

Утім, попри неможливість продавати індійське паливо на українському ринку, в жовтні у Констанцу надійшло 73 тис. т продукту виробництва Reliance Industries. Зі слів трейдерів, паливо було продано на ринках Румунії, Сербії й Молдови.

Минулого місяця в Констанцу продовжувало надходити паливо з Саудівської Аравії. Партію продукту виробництва Yanbu NGL Terminal обсягом 61 тис. т, придбана компанією Oscar Downstream, було розвантажено наприкінці місяця.

Обсяги надходження турецького палива у жовтні становили 49 тис. т, що в чотири рази більше порівняно з вереснем.

За 10 місяців обсяги перевалки дизпального в румунських портах впали на 21%, до 2,83 млн т. Найбільшими постачальниками були Індія (1,07 млн т), Туреччина (945 тис. т) і Греція (207 тис. т).

7 листопада стало відомо, що Україна скасувала заборону на імпорт дизпального з Констанци за умови, що туди не надходитиме індійський продукт. Це сприятиме зростанню обсягів перевалки палива на терміналі впродовж листопада.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти