У початок

Граничну ціну на бензин в Україні збільшено на 5,2 грн/л, на ДП – на 9 грн/л

Також є російською мовою

Міністерство економіки України оприлюднило середню вартість бензину обсягом 38,97 грн/літр і дизпального (ДП) – 39,9 грн/літр, з яких вираховується гранична ціна реалізації пального на автозаправних станціях (АЗС) на середину березня.

З урахуванням граничних торгових націнок максимальна ціна на «звичайний» бензин для його продажу через мережу АЗС не повинна перевищувати 43,52 грн/літр, на «звичайне» дизпаливо – 44,9 грн/літр.

Порівняно з початком березня середню ціну на бензин збільшено на 5,18 грн/літр, на ДП – на 8,98 грн/літр.

Як повідомлялося, Україна продовжила карантин до 31 травня 2022 року. На період його дії уряд постановою №474 від 14 травня 2021 року встановив граничні рівні торгової надбавки до середньої ціни на дизельне пальне не вище 7 грн/літр, на бензин – не більше 5 грн/літр. З кінця лютого 2022 року їх знижено до 5 грн/літр і 4,55 грн/літр відповідно.

Середня вартість ДП (ULSD 10 ppm) і бензину (GASOLINE 10 ppm) визначається Мінекономіки на підставі розрахунків НАК «Нафтогаз України», проведених виходячи з даних Platts CIF NWE за попередню декаду, сум митних платежів (акцизний податок і ПДВ), офіційного курсу валют від НБУ, а також витрат $27/тонна на логістичне й інше забезпечення згідно із зовнішньоекономічними договорами.

Мінекономіки також роз'яснило, що максимальна торгова надбавка не поширюється на «брендове преміальне пальне» із покращеними показниками якості.

У міністерстві вважають, що запровадження тимчасового державного регулювання цін на продаж через мережі АЗС бензинів А-92, А-95 і ДП шляхом встановлення граничної торгової надбавки потрібне задля запобігання зловживанням суб'єктами господарювання і доступності для населення цієї продукції.

Нагадаємо, найближчими днями очікується ухвалення закону, яким буде обнулено акциз на бензин, дизельне пальне і скраплений газ, а також знижено ПДВ на ввезення в країну моторного палива з 20% до 7%, що має дати змогу утримати ціни, які діяли до останнього часу.

Одночасно з набранням чинності законом Кабміном ухвалив збільшити логістичні витрати при розрахунку з $27/тонна до $50 за тонну, а також дозволив урахувати інші витрати, передбачені у зовнішньоекономічному договорі, на суму $150/тонна. Мета цих заходів – стимулювати імпорт після закриття його з Росії й Білорусі.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти