Німецькі трейдери і споживачі збільшили минулого тижня закупівлі мазуту і дизельного пального, оскільки ціни на ф’ючерси на газойль Ice втрачають позиції, а обмежена доступність на внутрішньому ринку підняла місцеві цінові премії до рівнів регіону Амстердам-Роттердам-Антверпен (ARA).
Обсяги мазуту й дизельного пального, що торгуються по всій країні, як повідомляє Argus, зросли за перший тиждень з початку жовтня. Зі слів трейдерів, попит на мазут з боку споживачів зокрема підвищився через різке зниження цін, тоді як продажі дизпального підвищилися через майбутній перехід на зимовий продукт.
Але середньодобові спотові продажі середніх дистилятів все ще мають тенденцію до зниження порівняно з минулим роком.
Зростаючий глобальний попит спричинив тиск на ф’ючерси на газойль Ice цього місяця, зокрема після того, як минулого тижня Китай знову оприлюднив невтішні експортні дані. Тим часом у Європі загалом попит на дизельне пальне низький. Кількість авіапасажирів у США впала до мінімуму за два місяці. У той же час зменшується занепокоєння щодо можливого дефіциту постачань унаслідок війни Ізраїлю й ХАМАС.
Ціни на середні дистиляти в Німеччині слідували за падінням ф’ючерсів, навіть незважаючи на те, що спотові пропозиції дизельного пального залишаються обмеженими у значній частині країни. Для нафтопереробного заводу (НПЗ) в Карлсруе консорціуму Miro потужністю 299 тис. барелів на добу (б/д) різні постачальники обмежують доступність дизельного пального. На Рейнському НПЗ Shell потужністю 334 тис. б/д і на кількох резервуарних парках уздовж річки Рейн існують аналогічні обмеження. НПЗ Bayernoil потужністю 207 тис. б/д у Нойштадті-Фобурзі все ще працює на мінімальній потужності через постійні проблеми з виробництвом. Наприкінці минулого тижня BP з невідомої причини обмежила доступність НПЗ у Гельзенкірхені потужністю 257 тис. б/д.
Це скорочення внутрішньої пропозиції підвищує премію на дизельне пальне у Німеччині, і особливо в Карлсруе, порівняно з ARA, роблячи імпорт вздовж Рейну привабливою пропозицією для торговців. Розраховані націнки імпорту з ARA до Карлсруе нещодавно закрили розрив із націнками для місць, розташованих далі по річці. Минулого тижня після нещодавнього різкого підвищення рівня води в Рейні ставки на вантажні перевезення з ARA до місць на Рейні стабілізувалися. Зі слів судноплавних операторів, затримки завантажень і прибуття, а також збільшення попиту на імпорт означають, що деякі парки барж повністю заповнені до кінця цього тижня.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти