У початок

Польща дозволила в'їзд українських вантажівок класу Євро-3 – Укртрансбезпека

Станом на сьогодні, 20 липня, українські перевізники можуть без дозволів на ТЗ класу ЄВРО-3 в’їхати у 21 країну. Йдуть перемовини про угоди ще з двома країнами. Інформацію про це оприлюднила Державна служба України з безпеки на транспорті на своїй сторінці у Facebook.

«Після підписання угоди між Україною та Європейським Союзом про вантажні перевезення автомобільним транспортом до переліку країн з дозволеним в’їздом для транспортних засобів (ТЗ) класу Євро-3 додалася Польща», – йдеться у повідомленні.

Загалом же, як зазначає Укртрансбезпека, нині українські перевізники можуть без дозволів на ТЗ класу ЄВРО-3 в’їхати у 21 країну. Йдеться про Австрію, Бельгію, Болгарію, Грецію, Данію, Естонію, Іспанію, Італію, Латвію, Литву, Нідерланди, Німеччину, Польщу, Португалію, Румунію, Словаччину, Словенію, Угорщину, Фінляндію, Хорватію й Чехію.

На цей час, за даними служби, Міністерство інфраструктури України веде перемовини про допуск ТЗ класу ЄВРО-3 з представниками Франції і Швеції. «Про результати цих перемовин буде повідомлено додатково», – кажуть в Укртрансбезпеці, додаючи, що при плануванні маршруту в будь-якому разі слід врахувати, що всередині кожної країни ЄС, залежно від типу місцевості, де проходить та чи та транспортна магістраль, діють різні обмеження щодо класу екологічності.

Так, наприклад, в’їзд в окремі населені пункти може бути обмежено для ТЗ класу нижче ЄВРО-4 чи ЄВРО-5, а в окремих районах Австрії – тільки Євро-6.

«Також слід пам’ятати, що в країнах Європейського Союзу встановлено плату за користування транспортною інфраструктурою, яка залежить від класу екологічності ТЗ. Чим нижчий клас екологічності ТЗ, тим вища плата за проїзд», – йдеться у повідомленні.

Також слід врахувати те, що виконання не передбачених угодою перевезень здійснюється за відповідними дозволами, на яких зазначено вимоги до класу екологічності ТЗ.

Нагадаємо, в березні 2022 року Кабінет міністрів тимчасово дозволив використання пального стандартів Євро-3 і Євро-4, щоб залучити в країну додатковий ресурс пального.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти