Обсяги перевалки дизпального й газойлю у балтійських портах Польщі почали відновлюватися. У вересні на польські термінали надійшло 436 тис. тонн морського продукту, це на 11% більше порівняно з серпнем, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».
Серед причин зростання морського імпорту — проведення ремонтних робіт на НПЗ Orlen у вересні й жовтні. Водночас обсяги експорту в Україну, яка є головним зовнішнім напрямком дизелю з Польщі, минулого місяця скоротилися.
Найбільші обсяги продукту у польські порти надходили з США. У вересні з цього напрямку до Польщі було доправлено 158 тис. тонн, це на 32% менше порівняно з серпнем. Основні обсяги надходили з терміналів заводів Marathon у Герівілі, ExxonMobil у Бомонті й Citgo в Лейк Чарльзі.
Постачання з регіону ARA у вересні зросли у 5 разів. Минулого місяця з Нідерландів прибуло 122 тис. тонн дистилятів, а з Бельгії — 27 тис. тонн.
Зі шведського НПЗ Preemraff у Люсечилі надійшло 65 тис. тонн дизпального, це трохи менше, ніж у серпні, коли було доправлено 66 тис. тонн продукту.
У вересні польські компанії імпортували морем паливо з Латвії. Минулого місяця з паливного термінала у Вентспілсі у польські порти було відвантажено 64 тис. тонн продукту.
Найбільші обсяги дизпального й газойлю минулого місяця було розвантажено у Гдині. У вересні сюди надійшло 205 тис. тонн продукту, це на 33% більше порівняно з серпнем. Постачання на термінал «Нафтопорт» у Гданську зросли з 57 тис. тонн у серпні до 188 тис. тонн у вересні. Водночас надходження палива на термінали Щецина й Свіноуйсьце впали зі 180 тис. тонн до 43 тис. тонн.
За дев’ять місяців обсяги перевалки дизпального й газойлю у балтійських портах Польщі збереглися на рівні 2023 року й становили 4,08 млн тонн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти