У початок

Переспрямування кораблів у Червоному морі підвищує попит на бункерне паливо

Зміна маршруту все більшої кількості суден навколо Африки, щоб уникнути потенційних атак у Червоному морі, змінює схеми заправки й підвищує попит на бункерне паливо у віддалених портах, від Маврикія до Південної Африки та Канарських островів, повідомляє Reuters.

Очікується, що кораблі будуть більше заправляти в Сингапурі й Роттердамі, двох найбільш завантажених бункерних портах, де паливо має конкурентоспроможну ціну, оскільки вони намагаються застрахуватися від невизначеності щодо змін маршруту, кажуть трейдери й аналітики.

Сотні великих суден змінили маршрут навколо південного краю Африки, додавши 10-14 днів подорожі, щоб уникнути безпілотників і ракетних атак хуситів.

Ціни на бункерне паливо з низьким вмістом сірки, що постачається у Кейптаун, підскочили на 15%, до майже $800/т з середини листопада, коли почалися атаки, показали дані постачальника бункерів Integr8 Fuels.

«Останнім часом ми спостерігаємо збільшення попиту на бункерування й обладнання у Південній Африці, особливо на бункеровні судна», — сказав Філіп Ван Балке, старший трейдер бункерування в Integr8, додавши, що пропозиція скорочується, оскільки все більше судновласників і операторів купують паливо заздалегідь, щоб забезпечити достатні запаси.

Спотові надбавки за швидку доставку бункерного палива з низьким вмістом сірки в Сингапур зросли до $25-30 за метричну тонну в середині січня, піднявшись приблизно з $20 на початку січня, повідомили джерела в галузі.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти