У початок

ОККО зібрала понад 30 млн грн на протезування українців

Завдяки додатку Fishka від ОККО в межах проєкту «Фішкограй» на протезування українців, які втратили кінцівки через війну, зібрали понад 30 млн грн. Про це enkorr повідомили у прес-службі компанії.

«За 3 місяці програмі лояльності Fishka за допомогою інтерактивного благодійного проєкту «Фішкограй» вдалося зібрати понад 30 млн грн для реабілітаційного центру «Незламні», який займається протезуванням і реабілітацією українців, котрі втратили кінцівки внаслідок бойових дій», – йдеться у прес-релізі.

Які відомо, Національний реабілітаційний центр «Незламні» (UNBROKEN) працює на базі медоб'єднання Львова №1 – найбільшої медичної установи України, до якої входять дві дорослі й одна дитяча лікарні. Її пацієнти отримують комплексну кваліфіковану медичну допомогу. Це реконструктивна хірургія, ортопедія і роботичне протезування. Постраждалим не лише встановлюють протези, тут їх і виготовлятимуть.

Як зазначили в ОККО, понад мільйон разів користувачі мобільного додатку Fishka колихали телефон і генерували донати. Для цього вони робили покупки з карткою програми лояльності, слухали пісні Володимира Івасюка і вгадували мелодію. А Fishka спільно з Mastercard нагороджували ці спроби донатом на протези для незламних – від 1 до 1000 грн. Також небайдужі списували свої бали на підтримку проєкту і донатили безпосередньо на mono-банку.

Зібрані таким чином кошти буде спрямовано на придбання високотехнологічних функціональних штучних кінцівок для незламних українців: біонічних протезів рук і комплектуючих для остеоінтеграційного протезування ніг.

Це поки наймасштабніший благодійний проєкт, який реалізувала програма лояльності Fishka разом з партнерами. Завдяки клієнтам Fishka й усім добродіям зроблено великий крок, аби допомогти українським військовим і цивільним отримати протези і жити повноцінним життям.

Як повідомляв enkorr раніше, ОККО з лютого 2022 року спрямувала на ЗСУ й відновлення країни понад 1,3 млрд грн.

Видання також писало, що у січні цього року разом з онлайн-сервісом таксі «Уклон» компанія запустила інклюзивний клас авто у Львові, а вже в лютому стартував третій спільний проєкт з «Повернись живим», спрямований на підсилення ДШВ «Око за око 3».

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти