Мережа АК ОККО наступного року планує збільшити продажі як готових страв, так і тих, які потребують термічної обробки, на 20% і 30% відповідно. Про це enkorr повідомили у прес-службі мережі.
«ОККО 2024 року планує збільшити продажі їжі ready to eat (страви, готові до вживання) на 30% порівняно з минулим роком, ready to cook (страви, які потрібно доготувати), – на 20%. 2023 року порівняно з 2022-им продажі цих категорій продукції компанія збільшила на 35%», – йдеться у її прес-релізі.
Згідно з прес-релізом, про це під час виступу на New Food Summit (Київ) зокрема сказав віце-президент з комерційної та операційної діяльності компанії Дмитро Рассказов.
Як зазначають у прес-службі ОККО, продажі заморожених страв з бонет-вітрин на АЗК компанії цього року зросли на 20% порівняно з попереднім роком. «Серед популярних продуктів – сосиски для приготування вдома хот-догів, сирники, другі страви, піца. Ці та інші страви, які сподобалися клієнтам на АЗК, легко приготувати вдома, придбавши заморожені інгредієнти», – йдеться у релізі.
Окрім того, що «клієнти можуть купити страви безпосередньо на АЗК, є і можливість замовити доставку понад 30 заморожених і майже 70 позицій готових страв із магазинів, кафе й ресторанів мережі ОККО через сервіс Glovo, а нині мережа АЗК розгорнула співпрацю і з Bolt», додають в ОККО.
«Доставка доступна зі 168-ми з наших 403 АЗК, що розташовані у містах. Плануємо наростити частку доставки в загальних продажах їжі за рахунок початку співпраці з сервісом Bolt», – зазначив Дмитро Рассказов.
Довідка enkorr
Мережа АЗК ОККО (концерн «Галнафтогаз») входить до складу OKKO Group і є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні. У структурі компанії також мережа закладів харчування в дорозі, стаціонарні й мобільні лабораторії контролю якості нафтопродуктів тощо.
Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажем нафтопродуктів великим і малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти