У початок

Не нижче за Євро 5: уряд хоче заборонити обіг пального Євро-3 і Євро-4

Міністерство енергетики підготувало проєкт постанови Кабінету міністрів про зміни до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Документ опубліковано на сайті міністерства.

Зазначається, що документ підготовлено для виконання протоколу наради щодо недопущення обходу санкцій у паливно-енергетичному комплексі, що відбулася 26 липня 2023 року в апараті РНБО України, й відновлення дії вимог до якості пального на рівні не нижче за Євро 5.

Зокрема проєктом акта передбачається внести зміни до технічного регламенту:

  • в частині відновлення дії вимог до якості пального на рівні не нижче за Євро 5;
  • доповнення необхідними положеннями стосовно імплементації директиви № 98/70/ЄC і директиви № 1999/32/ЄC щодо заборони продажу етилованого бензину;
  • встановлення вимог на паливо, яке використовується у дорожніх транспортних засобах і недорожній рухомій техніці (включаючи судна внутрішнього плавання), сільськогосподарських і лісогосподарських тракторах і рекреаційних суднах (ст. 3 і 4 директиви № 98/70/ЄC).

Як зазначається у пояснювальній записці, постановою Кабміну від 13 травня 2022 року № 570 було внесено зміни до технічного регламенту, які дозволяють введення в обіг і надання на ринку автомобільних бензинів і дизельного пального екологічного класу Євро 3 і Євро 4 до припинення або скасування воєнного стану в Україні.

«Станом на сьогодні налагоджені нові маршрути постачання нафтопродуктів, учасниками ринку укладено довгострокові контракти з європейськими виробниками й міжнародними трейдерами, ситуація на паливному ринку стабільна. Задовольняються потреби економіки держави, ЗСУ та інших споживачів у бензинах і дизельному пальному належної якості та в необхідному обсязі», — йдеться в документі.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти